Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2003 #21 Skrevet 8. januar 2003 Vi har bedt de vi er tante og onkel til (7 stk) pluss noen små søskenbarn(4 stk) Dette blir da 11 barn og det synes vi er mer enn nok, så skulle folk ha funnet på å ta med flere barn hadde jeg klart å bli sint! Vi velger selv våre gjester mener jeg! Og takler ikke foreldrene at deres barn ikke er innvitert, så kan de nesten tenke seg om en gang til før de sier ja til å komme i bryllupet! Si i fra om at dette ikke blir akseptert. Det er faktisk ikke alle som ønsker en skokk med barn i bryllupet sitt, og det er deres bryllup, ergo bestemmer dere! Hilsen Ine2 på krigsstien (som også sliter for at ikke alle vil akseptere hvem som blir bedt og ikke)
Mistyen Skrevet 8. januar 2003 #22 Skrevet 8. januar 2003 Hmmm....i alle de bryllupenen jeg har vært i , har dette ikke vært noe problem, og i vårt eget var det heller ingen uinviterte barn. Synes forslaget om at de som tok imot svar på innbydelsen , også gjorde det klart at det var kun navngitte på innbydelsen som er invitert. Dette kan jo gjøres på flere måter.... Ellers må jeg også si at vi hadde tre barn i vårt bryllup; en liten gutt på 3 år, ei jente på 7 og en baby på knapt en mnd. Dette gikk helt problemfritt for alle parter. Til vielsen var det neda flere barn tilstede, og disse hørte vi ikke noe til heller.....Så man skal ikke ta alle problemer på forskudd heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå