Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden var jeg så "smart" å date en fyr i vennegjengen min. Det ble slutt etter bare et par måneder (jeg slo opp), og ikke lenge etter flytta vi til hver vår by. Har hatt nesten null kontakt siden da.

Men nå krysses altså veiene våre igjen, og siden vi fortsatt har de samme vennene kommer jeg sannsynligvis til å treffe ham noen ganger utover høsten.

Jeg har ingen følelser for ham, og det burde strengt tatt ikke være noe problem å møte ham igjen. Men likevel går jeg altså og gruer meg :(

Noen som har vært i samme situasjon og har noen tips/råd å komme med? Skal jeg late som om ingenting har skjedd? Litt vanskelig, fyren har sett meg naken osv. Hrmpf. Føler meg rett og slett litt sårbar :murvegg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud .alt kvinnfolk går å tenke på- :legrine:

Skrevet

Vet, det er fullstendig latterlig. Men sånn er det bare! ;)

Skrevet

er nok bare å slutte å være bekymra.

av og til møter man folk man har ligget med eller hatt forhold med, om det er på gata eller med felles venner.

Har hatt et par hvor vi har felles venner, og vi kunne ikke unngå møte hverandre nå og da.

Bare å smile og late som ingenting, så går det nok over av seg selv. Tenk, du har sett han naken også ;)

Enkelt å føle seg sårbar, men når du møter han, ikke tenk på det, bare være vanlig :) Han gjør sikkert akkurat det samme!

Skrevet

Det er gjerne en sånn ting som man går rundt og gruer seg for, også finner man ut at det egentlig ikke var noe å gru seg til allikevel :)

Hvis du ikke har noen følelser for ham lengre, så går det sikkert helt greit. Det at dere har felles venner, og støter på hverandre nå og da, betyr jo heller ikke at du er nødt til å være venner med ham. Med mindre du vil, da selvfølgelig.

Skrevet

Pass på å møte han alene første gangen, kanskje han tenker det samme ?

Skrevet

Sukk....

Så lite annet viktig det er å tenke på her i verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...