punkyB Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Jeg skal kjøpe inn en del deler fra dette servicet. Er jo ganske mange som selger det - noen som vet om noen steder i Oslo området med salg/gunstige priser? Er det mye å spare på fabrikkutsalg??
Gjest Lea Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Höganäs har flere serviser. Men de har et fabrikkutalg på Nordby (noen kilometer nedenfor Svinesund) som har greie priser. Jeg har kjøpt flere ting der med usynlige fabrikasjonsfeil. Tror at de har både ordinære varer og "feilvarer". Men jeg vet ikke om de har deler til alle serviser der.
punkyB Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2006 Höganäs har flere serviser. Men de har et fabrikkutalg på Nordby (noen kilometer nedenfor Svinesund) som har greie priser. Jeg har kjøpt flere ting der med usynlige fabrikasjonsfeil. Tror at de har både ordinære varer og "feilvarer". Men jeg vet ikke om de har deler til alle serviser der. ← Det er det runde servicet jeg har - er litt usikker på om det har noe navn. Skal prøve å sjekke ut det fabrikkutsalget - takk for tips
Gjest Lea Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Jeg kjenner ikke utvalget til Höganäs, men har et servise som finnes i mange forskjellige farger og som har både store og små tallerkener, krus og kopper. Vet ikke navnet jeg heller, men de har det i alle fall på Nordby. Så får man seg en harrytur i samme slengen
tommeline Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 Har ikke helt oversikt over priser på hvor serviset er billigst, men vært obs på at ikke alle butikker tar inn alle farger. Tilbords har f.eks funnet ut at de ikke vil ta inn den fargen vi har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå