Kleopatra Skrevet 6. januar 2003 #1 Skrevet 6. januar 2003 Litt nysjerrig på hvor alle skal føde!!! Jeg er så usikker ennå på om jeg skal bytte fra Ullevål sykehus (hvor vi hører til) eller om jeg bare skal la det stå til. Vet så lite om de andre stedene.... Når må jeg evnt. søke til et annet sykehus og får jeg søknadspapirer på trygdekontoret? Kleopatra
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #2 Skrevet 6. januar 2003 Jeg skal føde på SIR (Sentralsjukehuset i Rogaland) i mai/juni en gang. Er veldig spent nå 18+2
Lil'sis Skrevet 6. januar 2003 #4 Skrevet 6. januar 2003 For mitt vedkommende blir det nok fødsel på UNN. (I Tromsø.) -I mars en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #5 Skrevet 6. januar 2003 Går det bra, føder jeg på Sykehuset Levanger i løpet av August. Denne føde og barselavdelinger er et "Mor og barn vennlig" avdeling, og jeg trivdes kjempegodt der de to andre gangene. Kjempehyggelige jordmødre og pleiere. Men nå er det kanskje litt langt å dra til Trøndelag for å føde, når du bor i Oslo. Men for de som bor i Trøndelag, Levanger anbefales. På St.Olavs Hospital i Trondheim har jeg hørt så mye rart om. Bl.a at kun de nærmeste får komme på besøk + div. annet rart. Men nå har ikke jeg noen erfaringer selv fra Trondheim da, men kanskje andre har det. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå