bubbel Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Noen som har gode erfaringer med ferie i overnevnte steder ? Evt. nettsteder for bestilling , billige alternativer o.sv. ?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Bestill ferie på utenlandske sider, ofte mye mye billigere enn norkse sider. Orbitz.com, hotels.com osv er gode sider.
bubbel Skrevet 12. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2006 ingen fler ? har tenkt å reise i jula
Gjest gjesten Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Om du skal til Florida i jula, så vær obs på at mange amerikanere også drar dit på juleferie. Mange som legger turen til Disney World blant annet og hoteller i selve parken og nærheten er ofte fylt til randen. En annen ting med Florida er The Keys. Det er et utrolig avslappende miljø der ute, men du bruker en hel dag på å kjøre ned fra Miami. Bestill hotell på forhånd da det er langt å kjøre opp igjen til fastlandet fordi alt var fullt. Har selv veldig gode erfaringer med hotels. com og USA generelt. Så anbefales på det varmeste angående bestilling av hotell. Leiebil er et "must". Har gode erfaringer med de store som Avis og Hertz. Synes ikke de er så utrolig mye dyrer enn andre. Men sjekk pris og hva du får på de ulike stedene. Vi har kun vært to voksne, men har som regel bestilt en stor bil som f. eks Chevy Impala. Veldig behagelig å kjøre, men så har vi alltid endt opp med å kjøre veldig langt. Sist kjørte vi fra Memphis via New Orleans og ned til Keys.
gard Skrevet 14. august 2006 #5 Skrevet 14. august 2006 Hei Jeg har bare erfaring fra Florida...min kone og jeg dro dit for noen år siden og jeg har skrevet litt om det her: http://gardkarlsen.com/florida.htm . Vi leide bil og så fant vi bare hoteller på veien i Orlando, Tampa etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå