snagglepusnos Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 så nettopp traileren til the grudge2... må se den..men jeg skal absolutt se den på kino,for jeg vil ikke ha den filmen inn i mitt hus.... seriøst,jeg ble livredd av den første filmen,har fortrengt ganske mye av den tror jeg, men se den skal jeg dumme meg... Noen flere som skal se den når den kommer?
Gjest Grønn Frosk Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Kanskje det ja... Visste ikke engang at de hadde lagd en toer. Sysn den første var skummel, så jeg vl sikkert se toeren og
Varsia Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 ÅåÅh, kommer det en toer?? Den må jeg se ja, hvis jeg får med meg noen barskinger til å se den med meg... Så den første på kino, og jeg ble livredd... Og jeg har aldri blitt livredd av en film før. Sært, siden The grudge strengt tatt ikke er sååå bra... Men skumle filmer på kino med ekle gutter som står utenfor heisen.. Det funker!!
Trampe Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Æææærsj, den første var ekkel jo... men jeg må nok se den andre også. Ikke på kino, ser aldri ekle filmer på kino, men jeg kan leie!
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Har sett den, men bare på japansk. Ei dame føder den japanske rapedama! Hyl :-D
Vendie Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Jeg vil, men har ingen å se den sammen med. Er omgitt av en gjeng med pingler jo! Tør ikke å se den alene nei.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #7 Skrevet 13. august 2006 Jeg vil, men har ingen å se den sammen med. Er omgitt av en gjeng med pingler jo! Tør ikke å se den alene nei. ← seriøst? LOL... :D
Vendie Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 Hva seriøst? At jeg ikke tør å se den alene eller at ingen jeg kjenner som jeg eventuelt kunne ha sett den sammen med vil/tør å se den? Joa, det er skikkelig seriøst.
La Luna Skrevet 14. august 2006 #9 Skrevet 14. august 2006 Jeg vil, men har ingen å se den sammen med. Er omgitt av en gjeng med pingler jo! Tør ikke å se den alene nei. ← Hvis du bor i nærheten av meg kan jeg gå med deg jeg
Mona Skrevet 15. august 2006 #10 Skrevet 15. august 2006 Selv om jeg egentlig ikke liker skumle filmer, får jeg vel se den - siden jeg har sett eneren!
Wonders Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Jeg tåler det meste av skrekk, men denne filmen fikk meg til å vrenge meg i kinosete asså. Jeg var totalt uforbrett på følelsene som ble satt i sving. ¨ Jeg så The Ring alene etter jobb en gang på kino, den var 2% ekkel 98% trist historie... Men The Grudge Dæven Sprette så redd asså, glad kusina mi var med meg, selv om hun oxo var redd. Kunne ikke se på coveret i dvd-hylla på MIX på noen måneder, leide den tilslutt, piss-redd, alene, skrudde av lyden jeg , da gikk det bedre gitt. Spørs om jeg ikke leier nr 2 på dvd ja...takler ikke overnaturige greier. Man kan ikke beskytte seg, kan bli oppsøkt når som helst, og ikke noen måte å stoppe faenskapen på..da blir jeg fort litt redd ja---
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Herrefred for et cheezy cover http://www.imdb.com/title/tt0433386/ Ser ut som Pokémon 2.
Gjest seroxata Skrevet 20. august 2006 #13 Skrevet 20. august 2006 går den på kino nå?? kanskje jeg skulle sett den ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå