Gjest Lanyah Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Jeg elsker Home and Away! Det jeg lurer på, om du har noen som favoritt, noen du alltid holder "lag" med og sånn? Så gøy å høre hva andre sier!
Gjest Mireya Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Hadde sansen for Hayley da jeg så på det for noen år tilbake.
Virrum Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Den jeg har mest sansen for er Kim Hyde. Av den enkle grunn at han er veeeeldig kjekk og barsk. Alle i serien har sine sterke og svake sider, så utenom ham er det vanskelig å si hvem som er favoritt egentlig. Serien er sterkt vanedannende iallefall.
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 får ikke sett det nå lenger, men da jeg bodde i norge så jeg ofte på det. vanskelig å få noen klare favoritter, som virre sier her, at de har alle sine gode og dårlige sider. må jeg velge noen, tror jeg jeg vil si Hayley. Stund siden jeg har sett det nå, og kommer ikke på noen andre som jeg likte bedre!
Gjest Lanyah Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Jeg også har sansen for Hayley, synst hun er så omtenksom og gjør aldri noe galt. Vil alles beste osv., men det kan være grunnen til at jeg liker henne best, er fordi hun er en av de som har vert der lengst!
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Jeg også har sansen for Hayley, synst hun er så omtenksom og gjør aldri noe galt. Vil alles beste osv., men det kan være grunnen til at jeg liker henne best, er fordi hun er en av de som har vert der lengst! ← det er noe jeg liker også kjedelig med alle disse folka som titter innom en måned eller to, så forsvinner de like fort som de kom...
Gjest Mireya Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Jeg likte også hun søte mørkhårede som var litt "bad girl", husker ikke hva hun het, men hun hadde en søster som var englegod...
Gjest Fruktfat Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 (endret) irene. fordi hun har vært med så lenge. og kim hyde fordi han er hot forresten; min absolutte favoritt er ROBBIE! fordi han er best til å spille, og litt søt og god. tasha som god nr to. deretter kommer irene og kim. hele sutherland familien på bunn, liker ingen av dem. Endret 14. august 2006 av Fruktfat
fuerza Skrevet 13. august 2006 #10 Skrevet 13. august 2006 Kim Hyde er ikke bare hot, men virker fornuftig. Holder med han jeg. Ellers likte jeg Vinnie, men han er gone
Gjest Lanyah Skrevet 13. august 2006 #11 Skrevet 13. august 2006 Kim Hyde er ikke bare hot, men virker fornuftig. Holder med han jeg. Ellers likte jeg Vinnie, men han er gone ← Det sies jo at han kommer tilbake!
Gjest Yoghurt Skrevet 13. august 2006 #13 Skrevet 13. august 2006 Er glad i Kirsty jeg! Må si at den serien er nærmest umulig å stoppe å se på om man først har blitt hekta
Gjest Yoghurt Skrevet 13. august 2006 #15 Skrevet 13. august 2006 hohohoho, foresten verdt å nevne hvor utrolig gøy jeg syntes det er at Will er tilbake (og med krøller og!) for å være med i bryluppet, husker jeg likte han utrolig godt for leeeeenge siden
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #16 Skrevet 13. august 2006 Liker Kane best! Mest interesann! Liker Hayley minst..kjeeedelig..
Samantha Skrevet 14. august 2006 #17 Skrevet 14. august 2006 Eg simpelthen ELSKAR Home and Away! Vanskelig å velge en person, men eg har veldig sansen for Noah. Litt forelska kan ein kanskje seie Robbie, Kim og Hayley likar eg også veldig godt. Og Kirsty, Dani, Irene, Alf, Scott, Sally, Flynn, Tasha, Jesse, Leah, Colleen, Kane, Jade, Rhys, Bette +++
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #18 Skrevet 14. august 2006 Når på dagen går H&A mon tro? Jeg har ferie denne uka
Gjest Yoghurt Skrevet 14. august 2006 #19 Skrevet 14. august 2006 reprisen av gårsdagens program går kl 13:35, og dagens eppisode har nærmest hele sommeren gått kl 16:05 men nå har de begynt å sendt den 15:40, og det fikk ikke jeg med meg
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #20 Skrevet 14. august 2006 reprisen av gårsdagens program går kl 13:35, og dagens eppisode har nærmest hele sommeren gått kl 16:05 men nå har de begynt å sendt den 15:40, og det fikk ikke jeg med meg ← ikkje eg heler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå