Tiit Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Følger ikke så nøye med hva som er in og ut i de ulike sesonger, men skal handle meg litt klær til uka, og ønsker et par gode tips på sånne "must" for høsten. Please......
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Basis plagg i hvitt og sort, og og noe brunt. Hvit å sort er høstens hovedfarger nå
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 er det så moro å gå med det som er et must da? tenker på i fjor, nesten alle jentene med jeans nedi støvlettene, og en dressjakke, gjerne i skinn. hvor kjedelig går det an å bli da?! nei, mitt tips er: gå etter farger og snitt som du liker og som du kler. da blir du nok fin!
Gjest Lanyah Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Det går an å følge moten, selv om du ikke gjør AKKURAT sånn som moten er, vri litt på ting, og skap noe som også er deg. En blanding mellom moten og deg selv!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Platåsko (tenk Christian louboutin), gjerne med åpen tå! Ankelboots. Thigh high boots (over kneet) Ruter! Sort hvitt. Røde sko og vesker. Gullpynt! Gull øredobber og smykker. Og gjerne gulldetaljer på vesker, kjoler m.m Oversized (alt skal visstnok oversizes i år; t-skjorter, gensere, jakker Merkert midje Skjørt, kjoler og shorts (bruk ullongs eller ullsokker til) Luer, skjerf og votter Leggvarmere og armvarmere Røde lepper og eyeliner.. Dette er det jeg kom på i farta...
Fashion.Faux.Pas Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 GR. Jeg var visst ikke pålogget. ^^^ Jeg glemte lag på lag....
Gjest Lanyah Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Stramme bukser er på moten nå i høst også, slike som går inn neders, er stramme hele veien (husker ikke hva det heter)...! De skal helst være sorte.
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #8 Skrevet 12. august 2006 IKKKE kjøp noe brunt, som noen over anbefalte... - RØDT, SVART, HVITT og GRÅTT. - Drainpipes - Ruter - Ankelboots - Oversize! - Gull smykker - Over-the-knee strømper og tykke strømpebukser - Chunky heels - Pumps/boots med kraftige, grove hæler
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 - Dyreprint (leopard :D) - Runde skotupper - Lakk - Genserkjoler - Hundetanns-mønster
Gjest Sille Skrevet 12. august 2006 #10 Skrevet 12. august 2006 Virker som om det meste er in i høst. Selv var jeg på en trendy butikk på Grûnerløkka idag, hvor jeg fikk beskjed om at høstens store trendfarger var grått, brunt og blått. Gjerne i kombinasjon.
Little sister Skrevet 14. august 2006 #11 Skrevet 14. august 2006 IKKKE kjøp noe brunt, som noen over anbefalte... - RØDT, SVART, HVITT og GRÅTT. - Drainpipes - Ruter - Ankelboots - Oversize! - Gull smykker - Over-the-knee strømper og tykke strømpebukser - Chunky heels - Pumps/boots med kraftige, grove hæler ← Hvorfor i alle dager skal man ikke kjøpe noe brunt? Jeg jobber i klesbutikk, og vi har fått inn mye i brunt. Brunt er jo en safe høstfarge.
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #12 Skrevet 14. august 2006 Jeg elsker brunt tøy, så jeg kommer nok til å kjøpe det, jo.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 14. august 2006 #13 Skrevet 14. august 2006 brune sko vesker og belter er alltid greit... men brunt er nok ikke den fargen som dominerer vha klær gjelder... men helt enig med det de andre sier... finner man noe i brunt som man vil ha så kjøper man det. punktom. (hvorfor ikke, egentlig? det er jo en selv som skal gå med det)
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #14 Skrevet 31. august 2006 Masse fin mote i år! Liker som regel høstmoten bedre enn vårmoten, siden sistenevnte som regel går i hvitt og pastellfarger... Noen som har sett noen fine vinterkåper i butikkene, eller er de ikke kommet ennå?
maxifula Skrevet 31. august 2006 #15 Skrevet 31. august 2006 "IKKE kjøp noe brunt" ??? Haha, kjøp det du vil, for f***! Om du ser en perfekt genser i brunt, hvorfor trenger du KG's "motegurues" som approval? go nuts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå