Gjest EvilAngel Skrevet 12. august 2006 #1 Skrevet 12. august 2006 Hei alle sammen! Er temmelig ny her, så jeg lurer på om det er noen her på forumet som er interesserte i å legge ut sine "top five" brukere som jeg bør legge litt ekstra merke til
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #2 Skrevet 12. august 2006 Det er vel best å finne ut av det selv . Smaken er som baken.
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #3 Skrevet 12. august 2006 Det finnes mange tråder om dette. De heter ting som "Hvem på KG ville du helst: hatt sex med/datet/møtt i virkeligheten/blitt kjent med/legger du mest merke til/har finest avatar/har best signatur osv osv." Det er stort sett de samme som går igjen. Av mennene her inne er f.eks Kvinneuden ofte veldig populær i sånne tråder. Også er det alltid noen som sutrer over at de aldri blir nevnt, og dermed blir de nevnt masse senere i tråden. Også er det mange som takker for at de er nevnt og nevner de som nevnte seg tilbake. here we goe. Selv blir jeg aldri nevnt i slike tråder, så da er det sikkert et sikkert tegn på at du kan styre unna mine innlegg eller noe sånt
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Er et evig "problem" med disse poppistrådene - men de har vanvittig mange visninger... Min topp 4: *Kosemose * Evil Angel * Slurry * Gjest
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Er et evig "problem" med disse poppistrådene - men de har vanvittig mange visninger... Min topp 4: *Kosemose * Evil Angel * Slurry * Gjest ← Å, tusen takk! Når jeg tenker meg grundig om syns jeg disse trådene er ganske fine, og du er min favorittbruker og!
Knurr Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Meg da??? Tihi. Veldig god spiss-setting Kosemose. Det føles litt som ungdomsskolens evige popularitetskonkurranse - hvor jeg heller aldri ble nevnt.
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Meg da??? Tihi. Veldig god spiss-setting Kosemose. Det føles litt som ungdomsskolens evige popularitetskonkurranse - hvor jeg heller aldri ble nevnt. ← Mine favorittbrukere: Hedda Gabler Knurr EvilAngel Gjest
Knurr Skrevet 12. august 2006 #8 Skrevet 12. august 2006 *fornøyd* Mine er da likeleds: 1. Hedda 2. Kosemose 3. EvilAngel 4. Gjest 5. Den obligatoriske Kvinneguden
Skybertine Skrevet 12. august 2006 #9 Skrevet 12. august 2006 Jeg er også ny, så har ingen topp 5 liste. Men de jeg har lagt mest merke til er... Keiser James og Towlie..
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2006 #11 Skrevet 12. august 2006 *fornøyd* Mine er da likeleds: 1. Hedda 2. Kosemose 3. EvilAngel 4. Gjest 5. Den obligatoriske Kvinneguden ← Åh! tuusen takk!
Gjest Chrizzy Skrevet 12. august 2006 #13 Skrevet 12. august 2006 Uff! Nå kommer alle til å skrive Chrizzy hele tiden Er faktisk litt slitsom å være så populær Bare utelat meg dere. Jeg vil ikke stå på lista di
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #15 Skrevet 12. august 2006 Puh, jeg er glad bare en har nevnt meg! Nå slipper jeg masse pm-ønsker om signerte portretter av meg selv.
Gjest LilSweetie Skrevet 12. august 2006 #16 Skrevet 12. august 2006 (endret) LilSweetie Endret 12. august 2006 av LilSweetie
Gjest King James Skrevet 12. august 2006 #19 Skrevet 12. august 2006 Keiser James er min favorittbruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå