Gå til innhold

Din favorittbruker!

Anbefalte innlegg

Gjest EvilAngel
Skrevet

Hei alle sammen!

Er temmelig ny her, så jeg lurer på om det er noen her på forumet som er interesserte i å legge ut sine "top five" brukere som jeg bør legge litt ekstra merke til ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel best å finne ut av det selv . Smaken er som baken.

Skrevet

Det finnes mange tråder om dette. De heter ting som "Hvem på KG ville du helst: hatt sex med/datet/møtt i virkeligheten/blitt kjent med/legger du mest merke til/har finest avatar/har best signatur osv osv." Det er stort sett de samme som går igjen. Av mennene her inne er f.eks Kvinneuden ofte veldig populær i sånne tråder. Også er det alltid noen som sutrer over at de aldri blir nevnt, og dermed blir de nevnt masse senere i tråden. Også er det mange som takker for at de er nevnt og nevner de som nevnte seg tilbake. here we goe. Selv blir jeg aldri nevnt i slike tråder, så da er det sikkert et sikkert tegn på at du kan styre unna mine innlegg eller noe sånt :ler:;)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Er et evig "problem" med disse poppistrådene - men de har vanvittig mange visninger...

Min topp 4:

*Kosemose

* Evil Angel

* Slurry

* Gjest

Skrevet
Er et evig "problem" med disse poppistrådene - men de har vanvittig mange visninger...

Min topp 4:

*Kosemose

* Evil Angel

* Slurry

* Gjest

Å, tusen takk! Når jeg tenker meg grundig om syns jeg disse trådene er ganske fine, og du er min favorittbruker og! :klem:

:ler:

Skrevet

Meg da??? :grine:

Tihi. Veldig god spiss-setting Kosemose. Det føles litt som ungdomsskolens evige popularitetskonkurranse - hvor jeg heller aldri ble nevnt.

Skrevet
Meg da???  :grine:

Tihi. Veldig god spiss-setting Kosemose. Det føles litt som ungdomsskolens evige popularitetskonkurranse - hvor jeg  heller aldri ble nevnt.

Mine favorittbrukere:

Hedda Gabler

Knurr

EvilAngel

Gjest

Skrevet

*fornøyd*

Mine er da likeleds:

1. Hedda

2. Kosemose

3. EvilAngel

4. Gjest

5. Den obligatoriske Kvinneguden

Skrevet

Jeg er også ny, så har ingen topp 5 liste. Men de jeg har lagt mest merke til er... Keiser James og Towlie..

Skrevet
*fornøyd*

Mine er da likeleds:

1. Hedda

2. Kosemose

3. EvilAngel

4. Gjest

5. Den obligatoriske Kvinneguden

Åh! tuusen takk! :klem:

:ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Uff! Nå kommer alle til å skrive Chrizzy hele tiden :forvirret: Er faktisk litt slitsom å være så populær :grine:

Bare utelat meg dere. Jeg vil ikke stå på lista di :sjarmor:

:kyss:

Skrevet

Puh, jeg er glad bare en har nevnt meg! Nå slipper jeg masse pm-ønsker om signerte portretter av meg selv.

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

LilSweetie :sjarmor:

Endret av LilSweetie
Gjest King James
Skrevet

Keiser James er min favorittbruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...