Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #1 Del Skrevet 6. januar 2003 jeg har store problemer med å få tak i amme bher. er det noen nettbutikker som har bra utvalg i store størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg bladde gjennom Spar Kjøp-katalogen i går. Der har de fine og billige amme-BHer. Innlegg har de også. Her er linken til Spar Kjøp på nett: http://www.sparkjop.no/servlets/VisStart Lykke til! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. januar 2003 #3 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg så ikke en eneste amme-bh jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. januar 2003 #4 Del Skrevet 6. januar 2003 kanskje om du søker på "amme BH" på SparKjøps sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. januar 2003 #5 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har ikke sjekka om de har dem avbilda på nett, men i katalogen har de i alle fall. Via nettsidene får man bestilt den enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 7. januar 2003 #6 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg fant dem da jeg søkte på "amme-bh". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 8. januar 2003 #7 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg anbefaler å kjøpe amme-bh`ene til TRIUMPH. de er utrolig gode å ha på, de er veldig slitesterke, ja, kort sagt de beste bhène jeg noensinne har brukt. Jeg brukte de etter at jeg sluttet å amme både første og andremann... Ingen tvil om hvilket merke jeg skal kjøpe til å amme nr.3. Klem fra Elise og knøtte 20+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise Skrevet 8. januar 2003 #8 Del Skrevet 8. januar 2003 OBS. Glemte jo å skrive at CUBUS fører merket TRIUMPH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mira1 Skrevet 8. januar 2003 #9 Del Skrevet 8. januar 2003 Hennes og maurits har også ammebh. Adressen er: hm.com Beste ammebher er fra Triumph, helt enig med Elise. De koster flesk, men er verdt hver krone. Anbefaler uten spiler da de kan gjøre ganske vondt når melkesprengen kommer...syns i allefall det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå