Gjest Virvel Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Vet det er mange her som så Det var en gang et menneske og Det var en gang - livet på barne-tv, og nå kommer de snart på DVD med de opprinnelige norske stemmene. Førstnevnte kommer nå i august, den neste i oktober. Gjett om jeg skal ha...!
Gjest Virvel Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Øhm, ble så gira at jeg glemte link... Det var en gang et menneske Det var en gang - livet
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Hurra! likte spesielt de eldste episodene husker jeg. Også var jeg som barn så fascinert av introen først. :løper og kjøper:
Arkana Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 (endret) Denne serien har da vært på DVD (med norske stemmer) lenge. Jeg kjøpte dem i fjor. Jeg kjøpte dem separat da, så det er kanskje samleboksen som blir utgitt nå i høst. Endret 11. august 2006 av Arkana
Lenemor Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Husker SÅ godt den serien! Det spørrs om jeg ikke legger inn en liten bestilling der ja.
Gjest Virvel Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Denne serien har da vært på DVD (med norske stemmer) lenge. Jeg kjøpte dem i fjor. Jeg kjøpte dem separat da, så det er kanskje samleboksen som blir utgitt nå i høst. ← Den om kroppen også? Det er den jeg er mest interessert i, og har lett etter lenge, men bare fått beskjed om at den kun er å få på fransk, eventuelt andre rare språk jeg ikke skjønner et kvekk av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå