Majabeth Skrevet 13. august 2006 #21 Skrevet 13. august 2006 Jeg ville ikke brukt det, og jeg synes ikke det passer til den kjolen. Men hvorfor bry seg om hva andre mener? Gå med det DU liker best og det DU synes er finest! Det er tross alt din dag ← Må si meg enig med Snippa. Jeg ville heller ikke gått for røde sko til en sånn kjole. En litt mere rocka kjole derimot...
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. august 2006 #22 Skrevet 14. august 2006 Personlig syns jeg ikke det passer så godt med røde sko til akkurat den kjolen, men til en annen, og kanskje ikke så tradisjonell (eller sånn som er moderne nå), kunne jeg syns det var fint. Men syns du må gjøre det du føler for.
tommeline Skrevet 14. august 2006 #23 Skrevet 14. august 2006 Hvis du er ute etter oppmerksomhet så får du det garantert hvis du stiller opp i røde sko. Så da er dagen sikret ← Man får nødvendigvis mye oppmerksomhet på bryllupsdagen sin uansett, røde sko eller ikke... En venninne av meg hadde røde sko og røde roser. Det var stilig! Kjolen var en knekort, hvit enkel kjole. Med så lang kjole som det er på det bildet som ble lagt inn, vil vel skoene nesten ikke synes? Enig med de andre her,; kan være stilig med røde sko, men sannsynligvis finere til en annen type kjole.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 14. august 2006 #24 Skrevet 14. august 2006 Synes røde sko høres veldig tøft ut - også til den kjolen, selv om jeg tror jeg ville gått for en kjole som fremhevet skoene litt mer. Husk å ha blomster og lebestift i samme nyanse!
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 14. august 2006 #25 Skrevet 14. august 2006 Hei Jeg har røde støveletter til min kritthvite kjole.... Men jeg har også masse røde perler på kjolen, og rødt slør... Og her snakker vi julerødt.. Alt er bare naallstilig... Synes det hørtes veldig tøft ut med røde sko til dim kjole... U GO GIRL!!!
Trampe Skrevet 14. august 2006 #26 Skrevet 14. august 2006 Jeg ville ikke brukt det, og jeg synes ikke det passer til den kjolen. Men hvorfor bry seg om hva andre mener? Gå med det DU liker best og det DU synes er finest! Det er tross alt din dag ← Enig. Jeg ville aldri gjort det selv, og jeg hadde nok syntes det var merkelig om jeg så en brud som hadde røde sko til den kjolen, men du gjør som du vil på din bryllupsdag!
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2006 #27 Skrevet 14. august 2006 Skoene vil uansett ikke synes noe særlig under den kjolen...
MAcy Skrevet 14. august 2006 #28 Skrevet 14. august 2006 hadde nok valgt hvite, men det er min mening, om du har mye annet rødt kan de jo muligens passe,men tror nok hvite blir best!! Men hvorfor lurer du egentli`*??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå