Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Kan jeg ha røde brudesko til en aledeles nydelig hvit demitrios brudekjole???
Ciara Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Har du noe annet rødt? Røde blomster, f.eks? Synes kanskje det er litt rart å ha røde sko dersom det ikke er noe annet rødt som tema, men dersom de røde skoene henter opp en fargetråd du har i bryllupet ditt synes jeg det høres morsomt og annerledes ut
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Hvis du er ute etter oppmerksomhet så får du det garantert hvis du stiller opp i røde sko. Så da er dagen sikret
Ciara Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Hvis du er ute etter oppmerksomhet så får du det garantert hvis du stiller opp i røde sko. Så da er dagen sikret ← ...og så måtte det komme et surt oppgulp. Selv er jeg fan av at bruden skal ha på seg det hun ønsker, ikke det sure gjester synes er passende.
flickan Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 ...og så måtte det komme et surt oppgulp. Selv er jeg fan av at bruden skal ha på seg det hun ønsker, ikke det sure gjester synes er passende. ← Enig.. Hvis bruden faktisk har tenkt tanken å ha røde sko, er jeg sikker på at hun er typen til det og har valgt en stil hvor det kan være kult.
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Kan definitivt være kult, men avhenger av resten av stilen. Ikke nødvendigvis bare stilen på kjolen, men resten av bryllupet.
*Emma* Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Enig i Ciara sitt førtse innlegg - om du har noe mere rødt - feks buketten din synes jeg det bare er kuult. Har selv vurdert å ha råååååsa sko!
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Ja, det passer vel hvis blomstene er røde, men en skal vel ikke bære på blomstene hele kvelden. Men hvist det er mye rødt i kjolen så kan jeg forstå at det kanskje kan bli tøfft. Du kan vel sende linken til kjolen så vi får se den?
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Med den rette stilen ellers kan det jo bli tøft det! Hva med å ha noe ( bare litt) rødt i smykke/ørepynt også?
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 11. august 2006 #10 Skrevet 11. august 2006 Jeg tenker å ha røde roser både i buketten og i håret. Innbydelsene har vært hvite med stålhjerte med røde perler på og det samme driver jeg å fikser til bordkorta. Så joda, temaet er rødt. Tenkte å ha de røde skoa med til blomsterdekoratøren slik at jeg får noenlunde samme rødfarge i alle delene. Takk for tilbakemeldinger!!
Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 11. august 2006 #11 Skrevet 11. august 2006 Dette er kjolen til de røde skoa. Den er litt mer prinsesseaktig på meg da jeg er ganske petit også har jeg et sånt underskjørt med ringer... http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=156
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Jeg tror jeg hadde syntes det så litt rart ut med røde sko til en sånn kjole. Hvis det hadde vært litt rødt i kjolen, så kanskje.
Gjest Chrizzy Skrevet 11. august 2006 #13 Skrevet 11. august 2006 da jeg er ganske petit også har jeg et sånt underskjørt med ringer... http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...hp?image_id=156 ← Skjønner ikke helt hvorfor du har lyst på røde sko? Synes du det blir kjedelig med hvite? Ellers så lurer jeg på det jeg siterte også, jeg har ringer på underskjørtet, er jeg petit da?
*Emma* Skrevet 12. august 2006 #14 Skrevet 12. august 2006 Ellers så lurer jeg på det jeg siterte også, jeg har ringer på underskjørtet, er jeg petit da? ← Tror du skal ta m hele innlegget og ikke sitere en den av en setning bare.... Tror hun meber at den er mere "prinsesse" i skjørtet til henne (ikke sånn "flytende bakover) fordi hun er liten og i tillegg har underskjørt m ringer.
Tiit Skrevet 12. august 2006 #15 Skrevet 12. august 2006 Jeg har vært i bryllup med brud i røde sko, rød bukett og hårpynt. En mørk rødfarge. Veldig fint og litt annerledes! Det stod også i stilen til program, invitasjon, pynt i lokalet. Var en fin helhet over det. I liked it!! Men det var en annen type kjole enn du har valgt. Mer enkel. Men det kan funke likegodt med deg. Gjør som du mener er riktig!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #16 Skrevet 12. august 2006 Lurer på om innlegget er alvorlig ment? Eller noen som kjeder seg?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #17 Skrevet 12. august 2006 Røde sko til kan jo bli kjempetøft! Jeg skjønner ikke problemet jeg, man trenger ikke være helhvit fordi man skal gifte seg.. Jeg skal ha tilbehør i en annen farge en brudekjolen min, men i mitt tillfelle regner jeg med at det blir gull.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #18 Skrevet 13. august 2006 Er du en tøff jente som liker å være litt annerledes synes jeg det er kjempekult med fargede sko. Bertine Zetlitz giftet seg i hvit kjole og knallrosa sko . Men da synes jeg også at festen, pynten og alt rundt bør vare litt mer røft og ikke supertradisjonelt.
Snippa Skrevet 13. august 2006 #19 Skrevet 13. august 2006 Jeg ville ikke brukt det, og jeg synes ikke det passer til den kjolen. Men hvorfor bry seg om hva andre mener? Gå med det DU liker best og det DU synes er finest! Det er tross alt din dag
Kykkelikokos Skrevet 13. august 2006 #20 Skrevet 13. august 2006 Lurer på om innlegget er alvorlig ment? Eller noen som kjeder seg? ← Ja, dette var jo virkelig noe å bli sint for Personlig ville jeg ikke brukt røde sko til den kjolen der. Synes ikke det passer sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå