Ciara Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Trenger ny peeling her. Har tidligere brukt en fra Biotherm, som jeg har vært semi-fornøyd med. Liker peelinger som ikke er så fete og kremete, liker de som føles renere på et vis. Krøkkete forklart, men håper noen forstår meg. Noen anbefalinger?
Aiv Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Jeg elsker peelingen til Dermalogica for ansiktet Til kroppen er det den grønne boksen til Loreal..
Ciara Skrevet 11. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2006 Kan du beskrive peelingen fra Dermalogica? Gir den fukt? Enkel å vaske av? Store eller små korn?
Aiv Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Jeg har brukt peeling fra Biotherm før.. Dermalogica sin peeling føles liksom naturlig, og har små korn.. Den er ikke noe særlig kremete slik som biotherm sin.. Den går lett av også og jeg får alltid en god følelse etter at jeg har brukt den.. Jeg kjøpte min dermaloicga skin prep scrub på Strawberrynet.com..
Ciara Skrevet 11. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2006 Skal sjekke den ut! Tusen takk for tips
Salt Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Jeg liker den fra Estee Lauder. Tror den heter "So Polished".
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Gir en stemme til Skin Prep Scrub fra Dermalogica. Har kjøpt den flere ganger.
Tusseline Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Jeg liker godt den fra YSL. Passer godt til sensitiv hud. Har prøvd Dermalogica også, men den føles litt for røff ut for min hud.
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Jeg liker ikke peeling med korn, så jeg bruker enzym-peeling. Dermalogica Daily Microfoilant er min favoritt.
Ciara Skrevet 11. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2006 For oss uopplyste - hva er enzympeeling? :klø:
Gjest Lanyah Skrevet 12. august 2006 #11 Skrevet 12. august 2006 Jeg elsker Body and Face Scrub fra MD Formulation! Den får jeg skikkelig renhetsfølelse av! Kornene er små, og selve kremet er ikke "fet", den er litt tynnere på en måte. Den har jeg leeeeeeenge også, et av produktene eg kommer til å stå i hylla mi så lenge den er! Enzym peeling er peeling uten korn kan du si..., den går i huden og fjerner døde hudceller, men på en annen måte på grunn av enzymene.
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2006 #12 Skrevet 12. august 2006 For oss uopplyste - hva er enzympeeling? :klø: ← Som sagt over, det er en peeling uten korn. Den kommer som regel i pulverform og du blander med litt vann. Man masserer inn blandingen på samme måte som ved en vanlig peeling. Enzympeeling er mildere for huden og du kan bruke den oftere. Veldig fin til senstitiv og tørr hud.
Ciara Skrevet 13. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2006 Som sagt over, det er en peeling uten korn. Den kommer som regel i pulverform og du blander med litt vann. Man masserer inn blandingen på samme måte som ved en vanlig peeling. Enzympeeling er mildere for huden og du kan bruke den oftere. Veldig fin til senstitiv og tørr hud. ← Det høres jo supert ut. Kanskje det blir Daily Microfoliant fra Lookfantastic snart da! *venter i spenning på studielån*
Gjest gjesta Skrevet 13. august 2006 #14 Skrevet 13. august 2006 Gir en stemme til Skin Prep Scrub fra Dermalogica. Har kjøpt den flere ganger. ← X2
Ciara Skrevet 13. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 13. august 2006 Æsj, nå blir jeg usikker på hvilken Dermalogica-peeling jeg skal velge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå