Glossy Skrevet 19. august 2006 #21 Skrevet 19. august 2006 (endret) Ja, blir kjempe spennede å se om det er en eller to. Må oppdatere oss så fort som mulig. TENK om det er to da!! Fy søren!! Ikke noe sørging her i det hele tatt tror jeg. Er nok litt for tidlig til slike ting. Er med godt mot enda. Synes foreløbi at prøvetiden er litt artig jeg da. Blir jo dobbelt så mye Fysjda Endret 19. august 2006 av Glossy
Glossy Skrevet 20. august 2006 #22 Skrevet 20. august 2006 Inom for å ønske deg en riktig god søndag!!
LilleLotte Skrevet 21. august 2006 Forfatter #24 Skrevet 21. august 2006 (endret) Da har jeg vært på ul. Alt så fint ut, var en baby i magen min. Så nå kan mannen slappe av og ikke tenke på å måtte kjøpe ny bil for å få plass til alle Lengden var 5,6 cm, hjerteslagene var 154 slag i min og alt annet så fint ut som sagt. Så nå gleder jeg meg til å komme på den ordinære ul i uke 17-20 for å få vite kjønnet. Glemte jo å si at jeg fikk termin 4 mars 2007. Endret 22. august 2006 av LilleLotte
Cr@sh Skrevet 21. august 2006 #25 Skrevet 21. august 2006 Så flott at alt så fint ut på UL! Blir spennende på ordinær UL dersom dere vil vite hva det blir ja.... Får håpe h*n ikke er av den sjenerte typen da... Ha en fin kveld....
Glossy Skrevet 29. august 2006 #26 Skrevet 29. august 2006 Herlig med UL. Det er sååå stas det!! Håper der får vite kjønnet på neste UL da. Blir iallefall kjempe spennende! får vi vite og????
LilleLotte Skrevet 30. august 2006 Forfatter #27 Skrevet 30. august 2006 Ja håper ogå at vi får vite det på neste ul.... Dere får nok vite det dere også ja, klarer ikke holde det hemmelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå