Gjest Sativa Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Tror jeg har pult nå. Jeg våknet ihvertfall opp med trusa på knærne og en 500 lapp på nattbordet og kjønnshår i nesa. Hva tror dere egentlig, kan det være at jeg har pult?
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Det kan ikke vi her inne svare på, ditt mehe! Ring legen, så kan han heller fortelle deg dette over telefon, gjerne med en graviditetstest. PISS MEG I ØRET, sier han!
Gjest Sativa Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Huff, jeg vil ikke ringe legen hvis han ber meg pisse ham i øret. Jeg har liksom litt vondt for å tisse når det er andre til stede. men jeg kan selvsagt ta med en urinprøve til legen for deretter å helle det i øret hans hvis han skulle finne på å mase om det øre-tissings greiene.
Gjest en gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Tror jeg har pult nå. Jeg våknet ihvertfall opp med trusa på knærne og en 500 lapp på nattbordet og kjønnshår i nesa. Hva tror dere egentlig, kan det være at jeg har pult? ← Jeg vet ikke. Det er litt vanskelig å si. Lå det en grønn bok bak bordet mot veggen? Eller foran bordet?
Gjest Sativa Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Jeg vet ikke. Det er litt vanskelig å si. Lå det en grønn bok bak bordet mot veggen? Eller foran bordet? ← Ja når du sier det, det lå en limegrønn bok på gulvet ved nattbordet faktisk. Hva betyr det? Har jeg kanskje fått en kjønnsykdom i tillegg da? (tenker grønn som i "grønn verk ut av penis pga kjønnsykdom)
Yme Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Ja når du sier det, det lå en limegrønn bok på gulvet ved nattbordet faktisk. Hva betyr det? Har jeg kanskje fått en kjønnsykdom i tillegg da? (tenker grønn som i "grønn verk ut av penis pga kjønnsykdom) ← Grønne bøker betyr ofte O-Fag, eller matte... Nei, matte er kansje blått? O-Fag eller Norsk!
Gjest Sativa Skrevet 12. august 2006 #7 Skrevet 12. august 2006 Grønne bøker betyr ofte O-Fag, eller matte... Nei, matte er kansje blått? O-Fag eller Norsk! ← Hmmmm, jeg blir veldig i villrede her nå.... Naturfagboka var ihvertfall ikke min, for min er ryddet vekk på loftet for lengst. Kan ha være en limegrønn bibel selvfølgelig, men det har jo heller ike noe hjemme hos meg å gjøre synes jeg.... Men, skulle ønske jeg fikk vite om jeg har pult snart. Jeg har bare pult i sørpefylla tidligere, og har mottatt penger hver gang (ikke at jeg ber om det asså, det er noe annet som får dem til å tro at jeg er en hore. Kanskje fordi jeg bare er så innmari digg, hihi.... Men hva var det med den boka da, kan boka gi svaret?
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2006 #8 Skrevet 13. august 2006 kanskje du skal lese den boka - svaret ligger nok i den.
Gjest en gjest Skrevet 13. august 2006 #9 Skrevet 13. august 2006 Ja når du sier det, det lå en limegrønn bok på gulvet ved nattbordet faktisk. Hva betyr det? Har jeg kanskje fått en kjønnsykdom i tillegg da? (tenker grønn som i "grønn verk ut av penis pga kjønnsykdom) ← Limegrønn... oi,oi,oi! Tenk nøye gjennom før du svarer: Hvor på gulvet lå den? Foran, bak eller ved siden av nattbordet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå