Gjest LilSweetie Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Er litt lei av jeans og kul topp-stilen jeg har hatt nesten hver gang jeg har dratt ut eller på fest i årevis. I sommer med det fine været har jeg brutt med dette mønsteret, og hatt på meg sommerkjoler i fleng Og sommerskjørt og fine ting. Men vet ikke hva jeg skal gjøre nå når det er dårlig vær og blir høst! Kan jo ikke gå med sommerkjoler, så da blir det for jeans og kul topp igjen.... Noen artige tips? (Jeg mener altså ikke når man skal pynte seg ordentlig, det greier jeg fremdeles selv... )
Fashion.Faux.Pas Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hør, hør Jeg er med deg på den! Har alltid vært jeansjente helt siden mine første levis som 9-åring. Kan med hånda på hjertet si at jeg er manisk opptatt av jeans... Men denne sommeren har jeg også gått mye mer med skjørt og kjoler... Det kommer nok av at jeg har fått litt nok av den jeans hypen.... (hvor mange par jeans trenger man egentlig? og hvor overpriset kan dette billige arbeidsplagget egentlig bli??) Jeg tror du kan fortsette med samme stil jeg! Til høsten blir det mye lag på lag (ullongs, kjoler, belter, skjorter, krager, luer, hansker, smykker....), og LONGSENE skal vises. tykkere, dess bedre. De skal til og med være inne i sandaler og under shorts! Jeg gleder meg!
momo Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Synes det finnes masse flotte omslagskjoler nå. Synes jeg ser mye bedre ut med kjoler, enn skjørt og topp. Var på konsert her forrige dagen, da var det kaldt og jeg hadde på meg svart strømpebukse, svarte støvletter og en mørk lilla enkel bomulls omslagskjole og et smykke som liva opp litt. Syntes selv jeg var veldig fin.
Gjest LilSweetie Skrevet 12. august 2006 #4 Skrevet 12. august 2006 Var på konsert her forrige dagen, da var det kaldt og jeg hadde på meg svart strømpebukse, svarte støvletter og en mørk lilla enkel bomulls omslagskjole og et smykke som liva opp litt. Syntes selv jeg var veldig fin. ← Det hørtes veldig fint ut Tror jeg skal prøve å finne høstkjoler, jeg også!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 Det hørtes veldig fint ut Tror jeg skal prøve å finne høstkjoler, jeg også! ← Jeg vil også ha høstkjoler. Noen tips til hvor de har noen fine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå