Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ikke ut når de starter sesongen igjen på nrk1 og tv2...

Noen som har fått med seg noe om det ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss: NÅ fant jeg det jammen alikevel. NRK 21 august. :ler:

Skrevet

en god ide da er å sjekke TVPROGRAMMET på de gjeldene kanaler.

Tv2 begynner på mandag (typsik å begynne frokosttv som jeg savner hver morgen hele sommeren ed dage jeg begynner på sommerferien min...)

nrk begynner 21. august.

Dette er forøvrig relativt "faste tider"

Tv2 begynner smrege den mandagen som er den uka skolene begynner påigjen, og nrk begynner nesten hvert år uka etter tv2 (skjønner ikke, fatter de ikke at tv2 kaprer en del seee på rett og slett å begynne først? Og at morgentrøtte mennesker er vanedyr, og ser påden kanlen de nå engang først bgynt å se på, da de var den eneste som sendt den uka?)

Skrevet

Også fant du svaret mens jeg skrev ja :)

Skrevet

Hehe... Takk for innsatsen alikevel da, Malama. :dagens-rose:

Skrevet

Ikke noe problem. Jeg VISSTE dato for tv2, og bare kontrollsjekka nrk1, jeg antok de begynte uka etter, som alltid. tok meg ikke lang tid.

Skrevet
Tv2 begynner på mandag (typsik å begynne frokosttv som jeg savner hver morgen hele sommeren ed dage jeg begynner på sommerferien min...)

nrk begynner 21. august.

Dette er forøvrig relativt "faste tider"

Tv2 begynner smrege den mandagen som er den uka skolene begynner påigjen, og nrk begynner nesten hvert år uka etter tv2 (skjønner ikke, fatter de ikke at tv2 kaprer en del seee på rett og slett å begynne først? Og at morgentrøtte mennesker er vanedyr, og ser påden kanlen de nå engang først bgynt å se på, da de var den eneste som sendt den uka?)

Her begynner skolen 21. August. Så da er det NRK som starter da skolene begynner på igjen.

Skrevet

Ja, jeg har hørt at skolen noen plasser begynner 21. august, men grunnskolen de fleste steder landet begynner 17. august. Ikke alle steder, men de fleste. 21 er SENT for skolestart. Men jeg vet, min "svigerinne" har også skolestart da, så det er noen som har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...