Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Kommer ann på. Har du tenkt å flytte dit, og lurer på bo-områder? Eller er det plasser du vil se på f.eks ferie? Vær mer spesifikk
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Takk for svar. Jeg lurer på bo-områder, ja.
Gjest Emera Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Hehe, "Grim" hørtes ikke mye fint ut, da...
Gjest King James Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Kanskje ikke. Men det er fint der
nea Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Grim er pent sett utenfra, men det er mange gamle hus som ikke er så godt vedlikeholdt. vågsbygd er en fin plasser å bo, god bussforbindelse til byen og ganske rolig område. Gimlekollen er litt dyrt, med masse fine store hus. Lund er den dyreste bydelen, med masse små leiligheter, hus og rekkehus som alle går langt over millionene.. Håper det kan hjelpe litt. Leiter selv etter hus så jeg har vært rundt å kikka litt for å si det sånn
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #10 Skrevet 12. august 2006 Statusmessig "fint" som Majorstua/Frogner/oslo Vest i Oslo??? Deler av sentrum i Lund, dvs utover på østsiden er "fint" Gimlekollen og omliggende områder dermed tilsvarer Holmenkollen i forhold til store eneboliger osv Vestsiden av Kristiansand er tradisjonelt mindre "fint"... - og Vennesla er "harrystrøket"
Gjest gjest1 Skrevet 13. august 2006 #11 Skrevet 13. august 2006 Jøss, er LUND fint? :klø: Bodde der da vi var på Quarten, synes ikke det var videre fint der jeg da...
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #12 Skrevet 13. august 2006 - og Vennesla er "harrystrøket" ← Vennesla er ikke en del av Kristiansand det er en egen kommune
Bønna Skrevet 13. august 2006 #13 Skrevet 13. august 2006 Over halvparten av svarerne skjønte ikke at dette dreier seg om et samfunnsklassespørsmål, hvor de etterlyste boområdene dreier seg om områder bebodd av de øvre klasser. Faktisk ganske imponerende, og et testamente over hvor mye bedre det er for arbeiderklassen å bo i land som Norge framfor land som England.
Gjest Gjest_Keiser James_* Skrevet 13. august 2006 #14 Skrevet 13. august 2006 Over halvparten av svarerne skjønte ikke at dette dreier seg om et samfunnsklassespørsmål, hvor de etterlyste boområdene dreier seg om områder bebodd av de øvre klasser. Faktisk ganske imponerende, og et testamente over hvor mye bedre det er for arbeiderklassen å bo i land som Norge framfor land som England. ← Hva i svarte faen har dette med saken og gjøre ? unnskyld ordbruket men du trenger da ikke dra inn politik når det ikke har noe med det og gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #16 Skrevet 13. august 2006 Vel, men jeg er enig med ham. Synes det er rart ingen så hva det var spørsmål om.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #17 Skrevet 13. august 2006 Trådstarter her Takk for svar. Spørsmålet dreier seg om områder i Kr.Sand hvor det kan være hyggelig å bo. Jeg skal jobbe der ett år og skal derfor finne meg et sted å bo. Trenger derfor litt starthjelp av noen som er mer kjent enn meg.
johanne Skrevet 14. august 2006 #18 Skrevet 14. august 2006 Jeg stortrives på Lund. Bor i et rolig og stille strøk, og det er 5-10 min å gå ned til sentrum. Det er også veldig kort vei til fine badeplasser om sommeren. Har bodd så vidt nede i byen, men der trivdes ikke jeg. Veldig bråkete, særlig i helgene. Ellers har jeg ikke bodd andre steder, men jeg tror jeg ville valgt Eg eller Grim som nummer to. Kort vei til Baneheia og til sentrum. (spørs selvsagt hva du er ute etter.) Og du som var på kvarten å ikke syns det var fint på Lund, hvor bodde du?? Det er jo dødsfint nedover mot kuholmen og der da?? (....drømme...drømme....)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå