Gå til innhold

Jeg orker ikke mer. Jeg tipper over.

Anbefalte innlegg

Gjest livredd jente
Skrevet

Jeg er så møkk lei.

Etter eksen min (som var en notorisk løgner og utro) har jeg mer eller mindre mistet ALL troa på menn.

I mitt hode vil jeg alltid bli dumpa en eller annen gang, i mitt hode er jeg ikke bra nok for en mann, i mitt hode ler menn av meg og håner meg, i mitt hode kan aldri et forhold BLI noe.

jeg var sammen med eksen i 5 år. som sagt. han var utro og løy og ALT.

Etter han har jeg møtt tre andre.

Den første: Kjempe førelsket i meg de første månedene. For så å kutta kontakten med meg via sms. "Gnisten" var ikke til stede.

Nummer to:

Han likte meg, men holdt meg pluss flere andre damer på gress. Dette fant jeg ut for noen mnd siden. Når jeg viste interesse for han, da ville ikke han noe, og når han viste interesse til meg etter hvert hadde han allerede skremt meg vekk pga oppførselen sin, så dette ble det aldri noe av.

Nå har jeg møtt en nummer tre. En jeg er forelsket i, men jeg HATER Å være forelsket i han.

Jeg bare vet inni meg at noe går galt. Jeg får opp de sykeste scenarioer oppi hodet mitt at snart tikker det inn en sms om at han ikke vil ha mer kontakt, eller at jeg får vite at han ikke er den jeg trodde han var uansett.

Denne fyren har en unge også. Ungen har jeg møtt. Han og jeg har møttes to ganger. Faktisk, så virker det som om han liker meg, men jeg VET at jeg selv kommer til å ødelegge dette MULIGENS begynnende forholdet pga destruktive tanker som jeg i værste fall kommer til å dele med han (og det så alt for tidlig).

Jeg orker ikke mer. Jeg er sliten AV MEG SELV. Jeg har NULL tro på at et forhold skal vare og null tro på at noen virkelig vil like meg ordentlig etter at eksen og gutt nummer to rakket mye ned på meg.

Hva skal jeg gjøre? Jeg er en bitter kjærring som aldri føler meg trygg rundt en mann.

Hvorfor KLARER JEG IKKE Å HOPPE I DET?? Sånn som man gjorde når man var 16 år og naiv og trodde man skulle gifte seg. hvorfor kan jeg ikke være LITT sånn i det minste?

JEG BLIR GÆRN AV MEG SELV. :grine: :hodepine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje en ide å jobbe med deg selv før du innleder et forhold, slik at du blir tryggere på deg selv og vet at du er verdt å elske.

litt usikkerhet må man regne med, men destruktive tanker derimot er ikke så bra.

nei, ellers vet jeg ikke hva du skal gjøre. skal vel ikke komme med noen råd, har ikke vært borti et mannebein på snart 3 år. :grine:

Gjest livredd jente
Skrevet
kanskje en ide å jobbe med deg selv før du innleder et forhold, slik at du blir tryggere på deg selv og vet at du er verdt å elske.

litt usikkerhet må man regne med, men destruktive tanker derimot er ikke så bra.

nei, ellers vet jeg ikke hva du skal gjøre. skal vel ikke komme med noen råd, har ikke vært borti et mannebein på snart 3 år. :grine:

jeg har prøvd og prøvd å jobbe med meg selv. hver gang jeg føler jeg kommer i mål får jeg slengt en eller annen drittnyhet i trynet. fkes av gutt nummer to som hadde meg pluss to til på gang.

hvordan kan jeg stole på noen når dette gjentar seg hver jævla gang?

og ja. jeg har skiftet beite. jeg gir opp.

det virker som om jeg gjør det slutt inni tankene mine før et forhold i det hele tattn har begynt slik at jeg har gardert meg til den dagen hvor jeg eventuellt blir dumpa. :klaske:

Skrevet

Det har vel blitt et naturlig tankemønster for deg, og siden du fortsatt ikke har truffet noen som du stoler på, så snur ikke tankemønsteret seg heller. Det blir en ond sirkel.

Det er klart det er en mann for deg der ute også, men du må nok jobbe litt med deg selv for å finne ham.

Kanskje du kunne finne en psykolog som kan hjelpe deg? En venninne av meg var litt i samme situasjon som deg, bare at hun stolte blindt på alle og ble såret og ødelagt gang på gang. Hun fikk ihvertfall masse hjelp av psykolog etterhvert.

Skrevet
Jeg er så møkk lei.

Etter eksen min (som var en notorisk løgner og utro) har jeg mer eller mindre mistet ALL troa på menn.

I mitt hode vil jeg alltid bli dumpa en eller annen gang, i mitt hode er jeg ikke bra nok for en mann, i mitt hode ler menn av meg og håner meg, i mitt hode kan aldri et forhold BLI noe.

jeg var sammen med eksen i 5 år. som sagt. han var utro og løy og ALT.

Etter han har jeg møtt tre andre.

Den første: Kjempe førelsket i meg de første månedene. For så å kutta kontakten med meg via sms. "Gnisten" var ikke til stede.

Nummer to:

Han likte meg, men holdt meg pluss flere andre damer på gress. Dette fant jeg ut for noen mnd siden. Når jeg viste interesse for han, da ville ikke han noe, og når han viste interesse til meg etter hvert hadde han allerede skremt meg vekk pga oppførselen sin, så dette ble det aldri noe av.

Nå har jeg møtt en nummer tre. En jeg er forelsket i, men jeg HATER Å være forelsket i han.

Jeg bare vet inni meg at noe går galt. Jeg får opp de sykeste scenarioer oppi hodet mitt at snart tikker det inn en sms om at han ikke vil ha mer kontakt, eller at jeg får vite at han ikke er den jeg trodde han var uansett.

Denne fyren har en unge også. Ungen har jeg møtt. Han og jeg har møttes to ganger. Faktisk, så virker det som om han liker meg, men jeg VET at jeg selv kommer til å ødelegge dette MULIGENS begynnende forholdet pga destruktive tanker som jeg i værste fall kommer til å dele med han (og det så alt for tidlig).

Jeg orker ikke mer. Jeg er sliten AV MEG SELV. Jeg har NULL tro på at et forhold skal vare og null tro på at noen virkelig vil like meg ordentlig etter at eksen og gutt nummer to rakket mye ned på meg.

Hva skal jeg gjøre? Jeg er en bitter kjærring som aldri føler meg trygg rundt en mann.

Hvorfor KLARER JEG IKKE Å HOPPE I DET?? Sånn som man gjorde når man var 16 år og naiv og trodde man skulle gifte seg. hvorfor kan jeg ikke være LITT sånn i det minste?

JEG BLIR GÆRN AV MEG SELV.  :grine: :hodepine:

Syns du skal ta livet heeelt med ro jeg,lære deg å bli glad i deg selv for du er god nok..DU ER GOD NOK!!

Selvfølgelig er du det!

TTT(ting tar tid) men det er verdt å tenke seg litt om..breath in,breath out.

Gi deg selv noen klapp på skulderen,for det tror jeg du trenger :klem:

Ikke basere livet på at det må ett forhold til for å ha det bra.Man kan ikke basere sin egen lykke på ett annet menneske

been there,done that...still working on it :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...