Gjest Kuruka Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Kjøper eller leier man manskjettknapper? Hva koster det? (tenker ikke på ekte gull/sølv, men "vanlige"..)
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Jeg jobbet i en herreklesforretning en gang, og der hadde vi til kr 150. De var ikke særlig fine, men de gjorde jobben sin
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Kjøper eller leier man manskjettknapper? Hva koster det? (tenker ikke på ekte gull/sølv, men "vanlige"..) ← Mannen min kjøpte et par i stål i en brudesalong. De kostet rundt 500kr tror jeg. De var ganske fine. Er helt sikker på at du får tak i noen som er rimeligere enn det også. Det er jo ikke det smarteste å gå i en brudesalong å handle slike ting da...De legger jo fort på en hundrelapp eller to... milla
Kath Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Kjøper eller leier man manskjettknapper? Hva koster det? (tenker ikke på ekte gull/sølv, men "vanlige"..) ← http://www.loaded.no/ har mange kule og morsomme mansjettknapper. På http://www.confetti.co.uk/shopping/newshop...=W62177&Start=3 kjøpte jeg mansjettknapper til min kommende mann, med navnene våre og dato kjempesøte(ca 300) Her er også noen fine: http://www.smykkebutikken.no/viewProdCatSu...Mansjettknapper Lykke til!
Malama Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Jeg levde i den villfarelse at alle menn HADDE mansjettknapper. Min far har. Min bror har. Min far har flere da, de han fikk til konfirmasjonen er litt... utdatert, så han har nye. Min bror har dem han fikk til konfirmasjonen, og slipsnål som står til. alle gutter jeg kjenner får slipsnål og mansjettknapper til konfirmasjonen. Mn neida, min forlovede.. han har ikke. Han har aldri hatt. Det skal han ha seg til bryllupet, og de skal vi i alle fall kjøpe. For han skal HA dem. Mannfolk skal ha mansjettknapper. Det hører med når man kler seg pent. som mamma sier når hun kutter bort knappene på hvitskjortene (mange hvitkjorter kommr md hull til mansjettknapper OG vanlige knapper) Har han hvitskjorte, så har han også mansjettknapper. Pappa stiller i hvitskjorte/mansjettknapper i begravelse, dåp, konfirmasjon og bryllup i alle fall. det gjør hverken min bror eller min forlovede da, dene generasjonen bruker fargede skjorter til flere v disse anledningene. Men flere v mn forlvedes "finskjorter" kan brukes mansjettknapp i dem også, så ingen grunn til at han ikke skal ha. Men hva de kjster og hvor vi skal kjøpe dem, det vet jeg kke enda. Men staselig kar skal han være
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 På arts&craft har de fine mansjettknapper.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Jeg levde i den villfarelse at alle menn HADDE mansjettknapper. Min far har. Min bror har. Min far har flere da, de han fikk til konfirmasjonen er litt... utdatert, så han har nye. Min bror har dem han fikk til konfirmasjonen, og slipsnål som står til. alle gutter jeg kjenner får slipsnål og mansjettknapper til konfirmasjonen. Mn neida, min forlovede.. han har ikke. Han har aldri hatt. Det skal han ha seg til bryllupet, og de skal vi i alle fall kjøpe. For han skal HA dem. Mannfolk skal ha mansjettknapper. Det hører med når man kler seg pent. som mamma sier når hun kutter bort knappene på hvitskjortene (mange hvitkjorter kommr md hull til mansjettknapper OG vanlige knapper) Har han hvitskjorte, så har han også mansjettknapper. Pappa stiller i hvitskjorte/mansjettknapper i begravelse, dåp, konfirmasjon og bryllup i alle fall. det gjør hverken min bror eller min forlovede da, dene generasjonen bruker fargede skjorter til flere v disse anledningene. Men flere v mn forlvedes "finskjorter" kan brukes mansjettknapp i dem også, så ingen grunn til at han ikke skal ha. Men hva de kjster og hvor vi skal kjøpe dem, det vet jeg kke enda. Men staselig kar skal han være ← Jeg er også vandt til at alle menn har slipsnål og mansjettknapper. Min mann hadde et par i gull, men sjaketten tilsa at han burde ha i sølv, derfor kjøpte han seg et par i stål. milla
Leo Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Jeg synes at minst ett par skikkelige mansjettknapper i gull hører hjemme i en hver manns garderobe og min eksmann fikk mansjettknapper i gull med sine initialer i morgengave på forskudd. Jeg ordnet det slik at jeg avtalte med forloveren hans at han, altså forloveren, skulle si at han hadde ett par som han gjerne lånte bort og lovte å ta med på bryllupsdagen. I stedet hadde forloveren med seg en pakke fra meg som inneholdt gaven som dermed kom til umiddelbar nytte. Ble svært godt mottatt og "to fluer i en smekk" er aldri å forakte!
joykiller Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har lett litt rundt etter nye mansjettknapper, og funnet at prisene kan være helt sinnsyke enkelte steder. Fant et greit utvalg av mansjettknapper i en nettbutikk som heter frost fashion. Prisen er 249 og absolutt ikke avskrekkende, men skal du eksempelvis ha i sølv/gull eller med ekte diamanter så er jo selvsagt prisen en helt annen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #11 Skrevet 30. mars 2010 Jeg har lett litt rundt etter nye mansjettknapper, og funnet at prisene kan være helt sinnsyke enkelte steder. Fant et greit utvalg av mansjettknapper i en nettbutikk som heter frost fashion. Prisen er 249 og absolutt ikke avskrekkende, men skal du eksempelvis ha i sølv/gull eller med ekte diamanter så er jo selvsagt prisen en helt annen. Aldri i livet om jeg hadde handlet hos en nettbutikk som selger mansjettknapper dekket med det de kaller "diamanter" (både sorte, røde og blanke diamanter, faktisk) til 245 kroner. Temmelig useriøst spør du meg ... Dere skal jo tross alt gifte dere. Hvorfor ikke kjøpe et par skikkelige mansjettknapper i gull eller sølv? Sølv trenger ikke være så dyrt. Bryllup koster jo flesk, og man bruker gjerne masse penger på unødvendig dilldall. Hvorfor knipe inn på en av de ytterst få tingene som faktisk kan brukes resten av livet, og til og med gå i arv? Gå på f.eks. Gullfunn, og dere kan få et par helt akseptable mansjettknapper til 500 - 1.000 kroner. Det er det etter min mening verdt.
Shamira Skrevet 30. mars 2010 #12 Skrevet 30. mars 2010 Gullfunn, har noen veldig flotte til rundt 600, de er tøffe men enkle.
addict Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 Jeg kjøpte til sambo og graverte initialene hans. Kjøpte mansjettknapper og slipsnål i stål, med 3 initialer på hver. Betalte litt i underkant av 2000 kr til sammen. 1800 kr ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå