Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 (endret) Noen som kan gi grunner til å kjøpe mac eller hvorfor jeg bør holde meg til vanlig pc? Endret 11. august 2006 av Vampyra
Gjest Lea Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Jeg skrev en artikkel om min jakt på argumenter for litt siden. Ble egentlig ikke så fryktelig mye klokere, men du kan jo se om du finner noe interessant. Mac eller PC?
Gjest LilSweetie Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Jeg har akkurat kjøpt ny mac, og er kjempefornøyd Den har utrolig god oppløsning og bildekvalitet, selv om dette var en av de aller billigste. Utrolig digg å se film på, og merker også den økte kvaliteten selv om jeg bare er inne på KG . Alt blir dessuten enklere med mac. Jeg synes alt er mer logisk og intuitivt oppbygt, og hvis jeg skal gjøre noe jeg ikke har gjort før, synes jeg det er mye lettere å finne ut av det på mac enn på pc. Alt går rett og slett enklere og fortere her. Ipod og itunes funker jo med pc også, men er litt mer kompatibelt med mac. Dessuten er ikke den fine designen noe minus! Alt i alt synes jeg at jeg fikk mye for pengene for under 10 000
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2006 #4 Skrevet 13. august 2006 (endret) . Endret 24. januar 2023 av TheHairyToothfairy Borte!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg skrev en artikkel om min jakt på argumenter for litt siden. Ble egentlig ikke så fryktelig mye klokere, men du kan jo se om du finner noe interessant. Mac eller PC? ← Ikke for å være spydig eller noe, men det virker litt merkelig å lage en artikkel om mac vs. "PC", når du ikke selv har kjennskap til begge. Den bar ikke preg av å være objektiv, selv om du visstnok prøvde hardt, ifølge artikkelen. Jeg har bare prøvd OS X littegrann, men det virket meget lett og ikke minst stabilt. Windows har blitt overlegent i markedet av samme grunn som VHS ble, ikke noe mer. XP som et operativsystem i 2006 er intet mindre enn søppel, vi får håpe at Vista blir bedre. Noe jeg også tror. Endret 13. august 2006 av Slangen
Gjest Lea Skrevet 13. august 2006 #6 Skrevet 13. august 2006 Ikke for å være spydig eller noe, men det virker litt merkelig å lage en artikkel om mac vs. "PC", når du ikke selv har kjennskap til begge. Den bar ikke preg av å være objektiv, selv om du visstnok prøvde hardt, ifølge artikkelen. ← Artikkelen handler jo nettopp om min jakt på argumenter for å skaffe seg en Mac Og Mac-en blir faktisk bestilt om kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå