Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2003 #1 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva skjedde i Smallville forrige mandag (30.12)? Det var fortsettelse fra uka før, men jeg fikk ikke sett det.. Så fortell, fortell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. januar 2003 #2 Del Skrevet 6. januar 2003 Nei pokker.. også jeg som stilte videoen til å ta opp episoden før, men ikke den 30. DA måtte det selvsagt komme en forts. episode.. :evil: Ja.. Fortell folkens! ..og hvorfor sluttet de å sende Smallville i reprise på søndagene...? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 7. januar 2003 #3 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg tror dette er episoden du snakker om.. Siden det var fortsettelse slengte jeg med resyme av begge episodene. Dumt det sto på engelsk, men det er iallefall bedre enn ingenting :blunke: Episoden før 30/12: Lionel Luthor closes the Smallville Luthor Corp. plant, laying off 2500 workers and blaming it on Lex's management mistakes. Lex decides to take control of his own destiny. Clark;s secret is put into jeopardy again as Roger Nixon from the Inquisitor sets up a farming "accident" to test Clark and records it on tape. As the Spring Formal and Whitney's graduation from Smallville High approach, Whitney makes a big announcement about his future. Clark and Chloe go to the formal together and Remy Zero perform. However Chloe's worst fear comes true as Clark races off to rescue Lana from tornadoes and Lex is faced with the decision on whether or not to save his father from the tornadoes, just as Roger goes into the storm cellar and the spaceship wakes up in the first season finale of Smallville. 30/12: After Clark (Tom Welling) rescues Lana (Kristin Kreuk) from the eye of the storm, he discovers the storm's wrath has unleashed the spaceship into the fields and buried his father (John Schneider) alive along with the unscrupulous reporter (guest star Tom O'Brien) who has discovered Clark/s secret. Meanwhile, Lex (Michael Rosenbaum) is wracked with guilt over his father (John Glover). Sam Jones III, Allison Mack and Annette O'Toole also star. (Litt jeg vil legge til: -Lex sin far ble skadet under stormen, og ble blind under en operasjon. Lex har skyldfølelse. -Reportern som har funnet ut Clark sin hemlighet ble skutt av Lex. -Clark forlot Chloe på ballet for å redde Lana. Clark og Chloe ble enig om å bare være venner, selvom Chloe fremdeles har følelser for Clark) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 7. januar 2003 #4 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvis du virkelig vil lese om episoden i detalj kan du lese masse her: http://www.smallvillenews.com/episodes/sea...cap/vortex.html (også engelsk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #5 Del Skrevet 7. januar 2003 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 7. januar 2003 #6 Del Skrevet 7. januar 2003 Åååh... :o At jeg ikke skulle tape begge episodene da! *klaske meg i panna!* JA ja, jeg kan i allefall nyte den første. Når jeg får tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå