wok Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Noen som har gode forslag til tekst? Og er det i det hele tatt vanlig å sende ut skriftlig innbydelse?
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Jeg tror bare jeg ringte når barna mine ble døpte ... eler at jeg bad dem personlig når vi var hos dem eller de hos oss ... Men så har ikke mannen og jeg så veldig stor familie, heller da ...
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 jeg laget inbydelse når begge barna skulle døpes,syntes det er koselig jeg liker å lage invitasjon osv.... har også fått skriftlig invitasjon når jeg skulle i dåp. tekst?hm vi ønsker bestemor og bestefar hjertelig velkommen til barnets navn dåp dato i _________kirke kl___ (det vil bli servert middag/koldtbord/ hos ____________ etter kirken.) su innen________ hilsen ________________
Gjest Arsand Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 I uanset det skal være noen eksempler for en invitasjon Jeg søkt mye men jeg fant ingen invitasjonstekst!!
Krummelure Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Du kan forsøke å titte litt her http://www.google.no/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=d%C3%A5psinvitasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå