Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Her er tråden dere alle har ventet på, hit kan dere komme med alle spørsmål over himmel og jord. Eksempler på spørsmål som kan besvares er blant annet "Er jeg gravid" "Er han utro" "Hva mente han med det han sa/skrev/gjorde/ikke sa/ikke skrev/ikke gjorde" "Har jeg en sykdom" "Er jeg gal" "Overreagerer jeg" ...ja, sannsynligvis... Så fortvil ikke mer, men kom hit med deres små og store ubesvarte bekymringer!
Amalie_85 Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hvor ender verdensrommet?` Unnskyld. Jeg måtte bare
liv Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Kommer denne ungen i magen ut før eller etter termin? *lei av å bli sparket i blæra*
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Hvor ligger de blå gardinene til hytta?
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Hvor ender verdensrommet?` Unnskyld. Jeg måtte bare ← Ja, jeg forstår godt at du lurer. Men jeg kan fortelle at det ender hvis du kjører 5 km østover med en rød bil, forutsatt at begge lysene virker og du kjører med sikkerhetsbeltet festet!
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Hvor ligger de blå gardinene til hytta? ← På den aller siste plassen du kommer til å lete! Stol på meg, og let der først.
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Kommer denne ungen i magen ut før eller etter termin? *lei av å bli sparket i blæra* ← For det første, er du helt sikker på at du virkelig er gravid? Jeg mener, spurte du noen her inne eller tok du bare en test?
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Jeg hadde sex i forgårs og jeg er på pilla HJELP er jeg gravid? Kan du se in i min livmor og fortelle meg alt?
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #11 Skrevet 11. august 2006 Jeg hadde sex i forgårs og jeg er på pilla HJELP er jeg gravid? Kan du se in i min livmor og fortelle meg alt? ← Helst ikke, men takk for invitasjonen. Og jeg må få presisere at ikke hvilke piller som helst beskytter mot graviditet. Jeg vet sikkert mye mer om en 8-9 måneders tid, konsulter meg igjen da.
Prinsesse på erten Skrevet 11. august 2006 #12 Skrevet 11. august 2006 Å, strålede.. Kloke, kloke BagLady! Kommer jeg noengang til å aktivt bruke Satsmedlemsskapet mitt? Eller kan jeg likegodt melde meg ut med en gang og spare de penga?
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #13 Skrevet 11. august 2006 Hvor er nøklene mine? ← Du burde ordne deg en nøkkelknagg. Og bruke den, ja
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #14 Skrevet 11. august 2006 Kommer jeg til å være så flink på skolen dette året som jeg har planer om?
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #15 Skrevet 11. august 2006 Å, strålede.. Kloke, kloke BagLady! Kommer jeg noengang til å aktivt bruke Satsmedlemsskapet mitt? Eller kan jeg likegodt melde meg ut med en gang og spare de penga? ← Om du aktivt kommer til å bruke treningssenteret avhenger i stor grad på hvorvidt du er medlem eller ikke. Sånn sett vil jeg si at sannsynligheten for å bruke det er større hvis du ikke melder deg ut.
Prinsesse på erten Skrevet 11. august 2006 #16 Skrevet 11. august 2006 Bør jeg velge frossenpizza (Dr Oetker) eller pasta med tomat og ricottasaus til middag i dag? Og vit nå at jeg legger mitt liv i dine hender.
Gjest BagLady Skrevet 11. august 2006 #17 Skrevet 11. august 2006 Bør jeg velge frossenpizza (Dr Oetker) eller pasta med tomat og ricottasaus til middag i dag? Og vit nå at jeg legger mitt liv i dine hender. ← Når det står om liv og død er nok det lureste å spise det første og beste man kommer over. Spis tomaten du, og tenk på det igjen senere!
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #19 Skrevet 11. august 2006 Skal jeg gidde å ta med samboeren hjem til mamma i helga? Eller skal han få være hjemme og feste og jobbe? Han sier at jeg bestemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå