Gjest Gjest_minni_* Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 og helst bør de sitte bra over rumpa. hvor i Oslo får jeg tak i det? pris spiller ingen rolle, men helst ikke over 2000 kr. den bør også være lav i livet, og ikke så vide ben. På forhånd takk!
Gjest Virvel Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Jeg har på meg noen fra Vero Moda akkurat nå. De satt bra på både meg og venninnen min, enda vi har ganske ulik fasong. Ikke var de dyre heller (500?). Var dønn lykkelig i en hel uke etterpå, jeg har lett etter lyse jeans i en evighet.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 jepp, Vero moda sine! ← Sammer her. Buksen jeg kjøpte har en sommefugl brodert på bakklommen(e). Er veldig fornøyd med den, sitter som et skudd
Fashion.Faux.Pas Skrevet 12. august 2006 #5 Skrevet 12. august 2006 sass&bide fryed misfits... sitter som et skudd!
Gjest Lanyah Skrevet 12. august 2006 #6 Skrevet 12. august 2006 Sammer her. Buksen jeg kjøpte har en sommefugl brodert på bakklommen(e). Er veldig fornøyd med den, sitter som et skudd ← Den har jeg også! Elsker den, en av mine beste bukser! Lav i livet og kan brukes maaaangen ganger uten at den vier seg ut, men alikevel er den ikke SÅ stram!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå