Amalie_85 Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Inspirert av ja.....mange tråder. Hvorfor skal "alle" kvinner analysere forholdet til punkt å prikke? Hvofor svarer han ikke på meldingen min? Hva mener han når han sier det? Er dette tegn på at han liker meg? Vet om mange tilfeller der han ikke svarer fordi det viser seg at han ikke har penger på korte. Eller tom for strøm. Og noen har ikke tid til å vente 5 min engang. Så det viser seg at de har snakket i tlf. Eller vært på do. Jeg har skrevet "alle" for det gjelder virkelig ikke alle. Men noen ganger føles det sånn. Noen mener sikkert at jeg tar heeeelt feil.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Det er vel usikkerheten i begynnelsen av (det som kanskje kan bli) et forhold. For min del la analyseringen sin da vi ble bedre kjent og mer trygge på hverandre.
Lilith Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Ja, hvorfor i all verden gjør vi det. I min situasjon (er i et helt ferskt forhold) er vi sånn begge to, og det er UTROLIG slitsomt og legger grunnlag for mange teite krangler. Men det er nok riktig som Gjest sier, at det bunner i usikkerhet og at det vil bli greiere når vi har blitt bedre kjent og blir sikrere på hverandre. Håper jeg!
Amalie_85 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2006 Det gjør det nok. Men ofte er det jo mer skade det gjør enn å være positivt. Og det er litt synd.
Ladyen Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Har ennå til gode å finne en mann som er sånn...
Amalie_85 Skrevet 11. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2006 Har ennå til gode å finne en mann som er sånn... ← Jeg og
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Du spør om hvorfor det er sånn....Vanskelig spørsmål, folk er forskjellige, noen analyserer ned til minste detalj, mens andre ikke henger seg opp i detaljer. Tendensen ligger vel der i kvinnekjønnet, litt forskjell på kjønnene er det jo på visse områder, og kvinner har vel generelt mer lett for å vise følelser enn menn, og har vel derfor ofte en innebygd analyseringsevne ? Som sagt, vanskelig å svare på, det finnes vel ingen fasit heller...
Ladyen Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Det er en kjent sak at mange menn har èn tanke i hodet - av gangen. Kvinner kan være svært flexible i så måte. Da sier det seg selv at vi setter i gang flere tankerekker, problemstillinger og mulige løsninger, når vi har litt tid til overs ? Tror jeg. Kommer det noen og sparker meg på leggen nå, tro ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå