Puma Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg kjeder meg for tiden. Det hjelper ikke at jeg har internett, når jeg aldri finner på noe med det! Er det noen som vet av noen artige sider jeg kan surfe litt på? Virker sikkert som om at jeg sutrer litt, men det får så være. Jeg kjeder meg uansett. Sutre-sutre-sutre...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Du kan jo prøve et sted som heter Kvinne guiden.Kjempe flott sted med masse interessante diskusjoner,krangler og mer til. Er vel ikke å legge under en stol at menneskene som vanker der inne er helt toppers hele gjengen Du kommer til å bli hekta.Promise 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puma Skrevet 22. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Thea. Hehehe. Tro meg, har vært hekta i ett år nå. Tror det snart må opprettes ett behandlingsopplegg for folk som har blitt avhengige av Kvinneguiden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå