Smørblomsten Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Man går seg vill i den enorme jungelen av leker for baby over 6 mnd... HJELP MEG! Hva kan være en morsom leke å kjøpe, gjerne noe lillegutt kan "bryne" seg litt på osv. Og med ikke altfor høye lyder Klarer ikke bestemme meg når jeg er i lekebutikken TAKK for ideer!
Rioja Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Lego har noen store klosser med figurer på. Disse er meget enkle og sette sammen. Jenta mi fikk dette med elefantfigur da hun var rundt 8 mnd. Det var bare 4-5 klosser, men hun kunne sitte i evigheter med disse. Ellers opplevde jeg at kjøkkenutstyr er mye mer moro enn leker. Finn fram en gammel kaserolle, ei sleiv (gjerne tre, god å tygge på) mm. og barnet har underholdning i evigheter. Leker er ikke så interessant i den alderen...
melina Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 *følge med* Datteren min er 7 måneder og er tydelig lei av de gamle lekene sine, men vet heller ikke hva jeg skal velge av leker. Det virker jo uansett som om det er ledninger, knapper på steroen og andre småsaker som er mest morsomt nå
tingeling Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Sønnen min er snart 8 mnd og han elsker puslespill (den typen i tre m klare farger og små knotter som man løfter opp bitene med). Han klarer selvsagt ikke å putte dem på plass, men kan holde på i evigheter med å plukke dem opp og undersøke dem. Fin måte å trene pinsettgrepet tingeling
melina Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Sønnen min er snart 8 mnd og han elsker puslespill (den typen i tre m klare farger og små knotter som man løfter opp bitene med). Han klarer selvsagt ikke å putte dem på plass, men kan holde på i evigheter med å plukke dem opp og undersøke dem. Fin måte å trene pinsettgrepet tingeling ← Aha, det kan jeg tenke meg er gøy, ja Jenta mi er for tiden veldig opptatt av litt mindre ting for tiden, så det skal jeg ut å se etter i morgen!
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 I barnehagen ser jeg at sånne dyr som popper opp når man vrir/trykker/vender på spaker er pop. Brorens briotogbane, brorens biler, brorens ... er alltid også kult (synes hun på 8 mnd, ikke han på 2 år).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå