Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips om en god vannfast mascara. (brukes under bryllupet)

jeg har lange og tynne vipper.. så den må gjerne gi litt ekstra volum, men trenger ikke å forlenge dem,

Si gjerne pris også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome har gode vannfaste mascaraer! Hypnose er volummascaraen deres og den kommer også i vannfast. Ellers liker jeg Helena Rubinsteins "lash queen", den kommer også i vannfast. Den er dyrere enn Lancome. Jeg kjøper på strawberrynet, siden det er billigere enn i parfymerier.

Skrevet (endret)

Jeg liker også Lancome sine mascaraer.

Den jeg har kjøpt flest ganger er Amplicils, det er også en volummascara.

De koster ca 220 kr.

Endret av Yamaha
Skrevet

Jeg liker veldig godt kanebo 38degree mascara. Den tåler vann opp til 38 grader, da vaskes den av. Bruker den til vanlig.

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale deg vannfast mascare i bryllup - selv om du regner med å gråte masse. Vannfaste mascaraer er nemlig aldri 100% vannfaste. Resultatet blir derfor at også denne smitter av under øynene. Men i motsetninger til vanlige mascaraer, blir det myyyye vanskeligere å fjerne dette etterpå.

Giftet meg selv for snart to uker siden og fikk dette rådet av hun som sminket meg. Og jeg synes det lyder fornuftig. Jeg brukte derfor min favoritt: YSL's Faux Cils. Ingen over, ingen ved siden :) Og det funket fint på meg. Gråt jo litt, men forloveren min sørget da for at jeg hadde en Kleenex for hånden.

De "dyre" mascaraene koster omtrent det samme. De ligger på rundt 200+. Og det gjør denne og.

Gjest Fruktfat
Skrevet

brun, vannfast lancome definicils på strawberrynet til 90,- nå.

ellers har jeg hørt mye bra om L`extreme fra lancome. 145 eller 149 på strawberrynet.

Skrevet

vil den 38 også smitte av trur dere?

Regner med at jeg kjøper mascaren enten på tax-freen eller i usa.. spørs hvilken håndbagasjeregler som gjelder på det tidspunktet

Skrevet

Jeg liker også Lancome Amplicils når det gjelder vannfast mascara. Den sitter som støpt; har badet og svettet med den i sommer, så den burde holde i et bryllup :) Tror generelt Lancome har gode vannfaste mascaraer.

Skrevet

Kan av egen grine erfaring si at kanebo 38degree mascara ikke renner av ;)

Skrevet

Jeg anbefaler på det sterkeste Lancôme sin Flextencils Waterproof.

Hadde på denne i mitt eget bryllup i fjor, og også i en veldig emosjonell begravelse nylig.

Maskaraen satt helt perfekt gjennom alle gråtetokter!

Skrevet

Jeg skriver under på lancome, hypnose. syns denne er super! koster vel 200 og noe, men billigere på strawberrynet:)

Skrevet

Vil Lancome Hypnose også egne seg for korte, tynne vipper?

Er det den de har reklame om på TV'en for tiden?

Skrevet

Hva er denne strawberry siden for noe egentlig? Url? strawberry.net er det ikke i hvertfall.. og ikke strawberrynet.no ..

Skrevet
Hva er denne strawberry siden for noe egentlig? Url? strawberry.net er det ikke i hvertfall.. og ikke strawberrynet.no ..

www.strawberrynet.com

Skrevet

Jeg vant (!) en mascara fra Maybelline i sommer! Ja, det er helt utrolig.

Den er dritbra!

Lash Stylist heter den. Den jeg fikk er ikke vannfast, men den fins kansje som vannfast også. :tommelsmil:

Skrevet

Én ting er at mascaraen skal sitte når en feller noen tårer, men mitt problem har alltid vært at huden min grenser mot fet og når jeg blir svett og "glirer" med øynene pga sollys, så smitter mascaraen av. Selv om den har sittet i regn og tårer.

Jeg sverger nå til Lancome sine mascaraer. Sitter uansett vær og humør! ;)

Skrevet

Har normal hud.. verken særlig feit eller tynn.

men regner med at det kommer en del tårer under vielsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...