Gjest huttetu Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Som tittelen sier: hva skal jeg gjøre? dette er kriiise! Fått kjemperøde kviser på brystpartiet og det ser ikke lekkert ut i utringet kjole. Kan man dekke det med concealer? Eller må jeg finne en mer dekkende kjole?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Dekk det så godt du kan med sminke. Har du i.d. mineral makeup: bruk det! Sov evt. i natt med en grønnleire maske
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Bare bruk concealer du, det går så bra Lykke til imorgen!
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Jeg får også masse kviser på brystet og halsen. Dette er visstnok på grunn av tørr hud. (Kroppens måte å forebygge det på ifølge en lege...) Pleier å forsvinne ganske fort hvis jeg kliner på skikkelig fet fuktighetskrem.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Hvis du skal få "proff" sminke så har de sikkert noe som dekker halsen/brystet også. Er sikker på at det ikke kommer til å synes. Men jeg skjønner godt at du stresser *Emma* ikke innlogget
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Prøv Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden i løpet av dagen idag.- Så blir de nok mindre.
flickan Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Prøv Zink-salve, det er både betennelsesdempende og gir fuktighet. Ta på masse rett på kvisa, da vil de garantert bli både mindre rød og i str. Lettere å sminke de bort i morgen.
Gjest Huttetu Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Sitter her med grønnleire, zinksalve, og fuktighetskrem.......
flickan Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Sitter her med grønnleire, zinksalve, og fuktighetskrem....... ← Haha.. nå fikk jeg plutselig et veldig morsomt bilde på netthinnen... Lykke til i morgen!
Gjest Fruktfat Skrevet 11. august 2006 #10 Skrevet 11. august 2006 (endret) jeg har en liten grønn flaske fra clinique, den tar kviser med en gang! og husk å ikke klemme... Endret 11. august 2006 av Fruktfat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå