snagglepusnos Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Er det noen som husker hvilken jeg mener? Det var en mann som ble dyttet foran toget, også døde han så klart,men hjernen hans "overlevde", også våkner han plutselig opp i en annen kropp,og en svart mann er ,tjahva skal jeg si..læreren hans. Men han begynner å huske sitt gamle liv,og finner kona og datteren.husker siste episoden tv2 sendte, og da hadde han rømt fra det stedet og hentet kona og datteren,og like før det sluttet så stormet masse menn inn i huset dems.
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Now and again! Jeg var kjempeforelska i han Eric Close
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Høres ut som det kan være Tapt fortid. Bra serie, den skulle de sendt igjen!
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Det var jo president David Palmer fra 24 som var treneren hans :D
snagglepusnos Skrevet 11. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2006 Så utrolig teit... CBS canceled the show after one season, and the first season ended in a cliffhanger. men den fikk mange priser og sånn' Nominated for Emmy. Another 3 wins & 5 nominations ...kunne ønske de kunne laget en ny sesong....sukk
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 De bør det Jeg for min del følte for å laste den ned nå..
Gjest Virvel Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Den så jeg på også! Ble dritsur da det aldri kom noen fortsettelse, jeg vil jo vite hvordan det gikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå