gard Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Hei Jeg har laget en webside der jeg har "embedded" en video i selve siden. Det ser ut som det funker for IE og Firefox nå men jeg lurer på om den også funker i browser på Mac. Noen som har det og kan teste siden? Link til siden er http://gardkarlsen.com/Malaysia_Perhentian_Island.htm og videoen er 3/4 ned på siden.
Gjest mac-bruker Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 (endret) Gjester får visst ikke poste i data-forumet, så jeg legger inn en melding her: Gard du har lagt inn et spørsmål her. Jeg bruker mac OS 10.3.9 og Safari v1 og videoen funker her. Har ikke prøvd i andre browsere, IE har begynt å streike på maskina mi (heldigvis!). Forøvrig bra du gidder å ta deg bryet å sjekk ut om siden funker på mac, altfor få som gidder det Jag har flätat in ditt svar i tråden /Furstina (moderator) Endret 11. august 2006 av Furstina
Villemoe Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Har testet med safari. Får sett filmen, men det var en pipelyd som kom når jeg så på den.
gard Skrevet 11. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2006 Hei Takk for hjelpen. Ja, det er en pipelyd...formålet med videoen er å prøve å illustrere den vanvittige lyden fra jungelen på denne øya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå