Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #21 Skrevet 14. august 2006 Jeg kjøpte også kjolen min hos Christiane Brudesalong på salget på Oslo Plaza i fjor.. jeg hadde veldig god tid så i år skal jeg kjøpe tilbehør. De har jo salg der hvert år! har vært forskjellige steder og synes bare servicen og utvalget er dårlig i Oslo. Nina B
ingepinge Skrevet 14. august 2006 #22 Skrevet 14. august 2006 Huff da! Da tror jeg du har vært uheldig! Har mange venninner som også er veldig fornøyde med Kristins ihvertfall! Men 7måneder er ikke spesielt lenge å vente på å få kjolen. Det tar ihvertfall ofte et halvt år å få inn flere av MS sine kjoler når man bestiller!
Prinsesse på erten Skrevet 14. august 2006 #23 Skrevet 14. august 2006 Huff da! Da tror jeg du har vært uheldig! Har mange venninner som også er veldig fornøyde med Kristins ihvertfall! Men 7måneder er ikke spesielt lenge å vente på å få kjolen. Det tar ihvertfall ofte et halvt år å få inn flere av MS sine kjoler når man bestiller! ← Men 7 mnd. er leeenge å vente på en Linea Raffaelli kjole. Ventetiden er ca. 3 mnd.... Og det er jo det man tar utgangspunkt i. Engstet meg jo gal over at kjolen skulle komme for seint!
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2006 #24 Skrevet 14. august 2006 Jeg fikk beskjed om 9 mnd hvis jeg skulle ha ny MS kjole der jeg var. Heldigvis fant jeg den jeg ville ha i butikken Folk "lo" litt av meg for at jeg var tidlig ute men det er jeg jammen glad for. Kjipt å finne drømmekjolen også er det så nært bryllupet at man ikke får tak i den. Dårlig service an man få overalt...syns det blir litt feil å "stemple" en butikke fordi man har en dårlig opplevelse....dvs jeg forstår at man blir oppgitt samtidig vil det mest sannsynlig være folk som har hatt gode og dårlig opplevelser alle steder.....
ingepinge Skrevet 14. august 2006 #25 Skrevet 14. august 2006 Men 7 mnd. er leeenge å vente på en Linea Raffaelli kjole. Ventetiden er ca. 3 mnd.... Og det er jo det man tar utgangspunkt i. Engstet meg jo gal over at kjolen skulle komme for seint! ← Ja, da skjønner jeg godt det ble litt for nervepirrende.. Får håpe det var et engangstilfelle. Jeg har ihvertfall nettopp bestilt meg en MS kjole på Kristins,- og den SKAL være klar til 14.juli neste år!!!
Wonders Skrevet 14. august 2006 #26 Skrevet 14. august 2006 Hvorfor skal den som skal gifte seg måtte BE om hjelp? Er det ikke åpenlyst at man skal få hjlp? GUESS NOT etter hva jeg har lest her. De skal være glade dere gidder å sette foten inn døra dems, tilby dere noe å drikke osv,,,det er service...Og så; la elimineringsprossessen begynne Jeg jobber i klesbutikk... Jeg ønsker at en del kunder som er ute etter noe spessielt gjerne forteller om det, med én gang. En butikk full av kjoler er overvelmende. Og da må man vite hva man vil ha, å gi utrykk for det det, ta med utklypp fra blader osv. Med tyll - hater tyll, med puff-armer - uten stropper... Gjør leksene deres, stå på krava, vær slitsom-kunde, DA får du det du har krav på hos kjipe brudesalonger. Å avtale time, så vente på å få hjelp,,,ikke søren om jeg hadde godtatt det som kunde asså!, ta tak i de som jobber der dere! Si hva du opplever av kundebehandling. Plis, for da legger du igjenn ett inntrykk hos dem, at om man må gå så langt, som kunde får å få oppmerksomhet, DA er det noe riv ruskende galt med forretningen!!!
Diamantfrik Skrevet 15. august 2006 #28 Skrevet 15. august 2006 7 mnd er ganske lenge på å få en brudekjole. Jeg fikk Linea Raffaelli kjolen min i løpet av 8 uker, Christiane hadde maks 3 mnd levering på akkurat det merket.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2006 #29 Skrevet 15. august 2006 Paa Romeo og Juliet i Asker var det en veldig sot og aerlig dame som jobbet! Hun virket som hun kunne sitt fag veldig bra. Dessuten er det Asker og Baerums eneste brudesalong. Jeg kjopte kjolen min der, kom ut av butikken med noe helt annet enn jeg hadde sett for meg, men ble super fornoyd!!! Noen som kan anbefale en frisor og blomsterbutikk i Asker eller Baerum?
MAcy Skrevet 15. august 2006 #30 Skrevet 15. august 2006 Skal snart på min første tur å prøve kjoler. Hva må jeg tenke på og noen som har erfaringer med brudesalonger i kr.sand og oslo?? Hvor bør jeg gå???
Lassie Skrevet 15. august 2006 #31 Skrevet 15. august 2006 Noen som kan anbefale en frisor og blomsterbutikk i Asker eller Baerum? ← Blomsterbutikk: Holmquist blomster på Nesbru, de er fabelaktige, god service og dyktige blomsterdamer som jobber der. Jeg hadde min brudebukett derfra, og den var nydelig! Har kjøpt blomster derfra ved flere anledninger også, og de er alltid like hyggelige. ** Jeg var ikke innom så mange brudesalonger da jeg fant min brudekjole, men jeg var på Din Brud i Oslo, det er en liten butikk - men veldig god service. Brudekjolen i Oslo fikk jeg elendig service på, orket nesten ikke se på kjoler engang der. (Men mannen min leide sjakett derfra, og fikk kjempegod service på herreavdelingen av en svensk jente som heter Christine). Jeg kjøpte kjolen min på Romeo & Julie i Asker, og der fikk jeg kjempeservice! Hyggelige damer, og særlig hun siste jeg var hos da jeg leverte kjolen for tilpasning og slikt, hun var så søt og koselig. Så jeg har hatt begge type erfaringer på brudesalonger, men er helt enig at til de prisene de opererer med så burde det være mye bedre service enn man finner mange steder.
Gjest Gjest_Lille My_* Skrevet 13. september 2006 #32 Skrevet 13. september 2006 Dette går ikke generelt på servicen man får i brudeslaonger, men erfaringer fra Bruden i Fokus i Fredrikstad. Jeg er selv fra Fredrikstad, og har ikke unngått å høre jungeltelegrafen, ang slitte kjoler etc. Nå har det seg sånn at jeg har funnet en flott kjole der, men er veldig skeptisk til å leie der,etter alt det negative jeg har hørt. Har også sett tråder her inne, men de er fra begynnelsen av 2005. Er det noen som har vært misfornøyd med kjolene når de har leid på Bruden i Fokus?
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #33 Skrevet 13. september 2006 Skal snart på min første tur å prøve kjoler. Hva må jeg tenke på og noen som har erfaringer med brudesalonger i kr.sand og oslo?? Hvor bør jeg gå??? ← i kr.sand er det 3 i sentrum. jeg fikk god service på alle 3 selv om jeg var innom på en lørdag. snefrids hus er litt dyrere enn de to andre, men har et større utvalg. på agape brud er hun ene utrolig herlig men hun andre er litt mer tilbakeholden. på agape prøvde de forresten å prakke på meg kjoler som var over den prisen jeg hadde sagt som grense, så du burde nok si 2000 kroner mindre enn det du har tenkt, så får du den rette prisklassen. den siste er festsalongen, denne ligger i samme gate som agape, bare litt lenger opp mot elva ( i samme kvartalet) der har de mange kjoler på salg akkurat nå, de er dønn ærlige, hjelpsom betjening og jeg fikk prøve kjole med tiara, sko, smykker og tilogmed en blomsterbukett bare for å få helhetsinntrykket. her får du også låne underskjørt og det er gratis tilpassing ( det er det ikke hos de andre)
heba Skrevet 13. september 2006 #34 Skrevet 13. september 2006 Jeg var på Christiane på Tjøme for to uker siden og fikk super service. Jeg fortalte litt om hva jeg hva ute etter og hva jeg ikke ville ha (jeg har ingen peiling på merker osv), hun så meg og min kropp og alle de kjolene hun valgte ut for at jeg skulle prøve var kjempefine på meg. Var der alene i 2 timer, da kom det en ny kunde hun hadde avtale med. Men vi var ferdige etter de to timene og jeg endte opp med å kjøpe en Linnea Rafaelli kjole samt alt tilbehør :-) Fikk 20% på alt tilbehøret også. Hadde vel egentlig tenkt å gå på salget de skal ha i Oslo nå i helgen, men nå slipper jeg det. Var vel ingen av de kjolene jeg prøvde som var i min str heller, så hadde vel neppe funnet noe.... Jeg er i alle fall superfornøyd med servicen og hjelpen jeg fikk der og prisene er vel litt lavere enn i Oslo siden de slipper husleie (hun hadde salongen i en del av huset sitt)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #35 Skrevet 13. september 2006 Jeg leide kjolen min fra Bruden i Fokus. Jeg ble tatt imot med åpne armer selv om jeg ikke hadde bestillt time. Både eieren og hun polske syersken er veldig dyktige. Jeg opplevde stor service og ærlighet i forhold til hva jeg kler og ikke kler og fant tilslutt drømmekjolen. Det er vel alltid slik, og skal være slik, at folk har subjektive meninger om nettopp serviceyrker og har forskjellige meninger om hva som er god service. Jeg kviet meg også til å oppsøke salongen pga rykter om dårlig service og møkkete kjoler, men fant ut at jeg ville gi de en sjanse. Og det angrer jeg ikke på! Jeg så ingen møkkete, slitte kjoler, jeg synes det var helt greit at kundene ikke fikk gå rundt med sko inne og ta på alle kjolene. Det er jo slikt som møkker til kjoler! Så ta deg en tur, Lille My, det skader ikke å ta en titt Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2006 #36 Skrevet 13. september 2006 Er det noen som kan anbefale brudesalong i Tromsø?
Gjest Gjest_Ninni_* Skrevet 14. september 2006 #37 Skrevet 14. september 2006 Jeg var på brudekjolen i Oslo, og selv om jeg hadde bestilt prøvetid fikk jeg veldig dårlig service. Først fikk jeg ikke hjelp før lenge etter at jeg hadde avtalt, fordi damen hjalp en som bare kom innom istede. Så hjalp hun meg ikke å finne frem kjoler, eller finne noe innen stilen jeg beskrev, jeg måtte finne ting selv. (Ikke veldig lett i en butikk full av kjoler, hvor jeg ikke aner hva de har). Så fikk jeg ikke hjelp til å få på kjolene, så jeg fikk ikke sett de ordentlig på, fordi jeg ikke fikk opp glidelåser o.l. I tillegg var de dyre i forhold til andre salonger. Jeg kjøpte ikke kjole der, og vil ikke anbefale salongen til noen andre. Dessverre virker det som om det er mye dårlig service i brudesalonger. Jeg aner ikke hvorfor, for bruder legger igjen utrolig mye penger... Jeg vil anbefale alle å kjøpe kjole et sted der du får god service, og der du liker personalet, det har veldig mye å si, særlig ved tilpassing. ← Her må jeg si meg uenig med deg gjest. Jeg kjøpte min kjole på Brudekjolen i Oslo, og var innom tilsammen tre ganger og alle gangene fikk jeg topp service. Jeg hadde bestilt prøvetime og hun som hjalp meg denne timen var virkelig flink og serviceinnstillt. Hun var ærlig og sa det hun mente. Samtidig hadde jeg med meg to venninner og hun inkluderte dem i prosessen med å finne kjolen. De to neste gangene jeg var der, for tilpassing og siste finish var det innehaveren som hjalp meg, og hun var også utrolig hjelpsom og blid og trivelig. Jeg fikk kjole, med søm og underskjørt til under 10.000 NOK (en rembo styling) og er meget godt fornøyd med det. Jeg kan med hånden på hjertet anbefale Brudekjolen til alle og enhver
Malama Skrevet 15. september 2006 #38 Skrevet 15. september 2006 Skal snart ut på kjolejakt jeg også, og i utgangspunktet storgledet jeg meg til dette, men utfra noen av deres erfaringer så er det ikke så lett, tydeligvis... Jeg ANER ikke helt hva jeg vil ha, vet ikke helt hva den kan koste, og vet ikke helt hvem jeg kan ha med meg heller, og dette ble jo nesten skremmende... Men jeg skal nok finne drømmekjolen jeg også, før eller siden
Havfrua Skrevet 15. september 2006 #39 Skrevet 15. september 2006 Jeg anbefaler gjerne Mariann's Systue i Tønsberg til alle Vestfoldbruder. Hun er kjempesøt og veldig, veldig flink og ordner og fikser det meste.
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 15. september 2006 #40 Skrevet 15. september 2006 Hei jeg kjøpte min kjole hos Johnsenbrudeportal. kjempefornøyd med service og behandling. Værdt et besøk i butikken dems eller nettbutikken de har. Line
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå