Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #1 Skrevet 11. august 2006 Har et spørsmål angående det og gi blomster ved en gebursdag. Saken er den at denne personen har for ca 6 mnd siden brutt ut av et samboerforhold med 2 barn sammen. Vi har et godt "øye" til hverandre og har en meget god dialog når vi treffes vi har diskuert forsiktig det og kansje starte noe sammen. Jeg vet at det ikke er lett og bryte ut og at ting må ta tid føre noe nytt forhold startes.Men til vedkommenes gebursdag så har jeg tenkt og gi et antall roser tilsvarende alder eller passer det seg bedre med færre?,vil ikke virke harry. Har også kjøpt biletter til en konsert som vedkommende kan gå på sammen med en h#n har som en bekjent ifra ungdoms tiden. Passer dette eller er det dumt?. Vi begge nærmer oss 40. Takk for alle evnt svar.
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Hadde kanskje droppet rosene, men heller gitt en "vanlig" blomsterbukett. Konsertbilletten høres jo topp ut
Tiger Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Hadde dere vært 20 ville roser virket litt mye, men nå som dere nærmer dere 40 synes jeg roser og konsertbillett er supert! Trenger jo ikke være dyprøde, langstilkede roser nødvendigvis. Nå har det jo kommet utrolig mange forskjellige nydelige roser så det er jo masse å velge i. Lykke til
Majka Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 (endret) Roser og konsertbillett høres fint ut, men jeg ville nok ikke gitt 40 stk...Enten en fin bukett med andre blomster, eller færre roser. Lykke til! Endret 11. august 2006 av Majka
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Takk for svar,da blir det en liten bukket med roser pluss Bruce Springsteen
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Syns ikke det er harry uansett! En jeg hadde et godt øye til sente meg 1 enkel rose og da smelta jeg
Gjest Gjesta Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Hvis du vet at denne er forelsket i deg så ser jeg ikke noe galt i å sende 40 roser. Men du kan for eksempel sende gule roser i stedet for røde. Men dette avhenger av hva hun og du liker. Dersom du er litt usikker på personens følelser for deg ville jeg heller kjøpt 1 eller 2 dusin. (jeg antar det er en dame? eller tar jeg veldig feil nå?)
Ciara Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 Enig med de andre her, gi færre roser. Du imponerer med en bukett med ti roser også Synes forresten det er nydelig å lage en rosebukett med roser i forskjellige farger, gjerne hvite og rosa sammen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 Takk igjen for svar,joda det er en KVINNE Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå