Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt noen meldinger til en gutt, lurt på åssen han har det osv.. Han har svart i en hyggelig tone tilbake.. Etter et par meldinger så sa han bare vi snakkes.. hva betyr dette? er han interesert i mer kontakt? eller vil han bare bli kvitt meg? :tristbla: Jeg har innbilt meg at han har vært interessert i meg siden han har sett så mye på meg i det siste, men vet ikke.. Når jeg endelig turte å sende meld til han da, så meldet vi bare 3 meld, så sa han vi snakkes.. blir litt forvirret.. :forvirret: håper så gjerne han liker meg! :grine: Hva skal jeg gjøre videre? Blir gal av å tenke så mye på dette her.. Lurt å være litt tilbaekholden?

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

"Vi snakkes" kan bety absolutt hva som helst! Det kan bety "håper/regner med at vi sees snart", det kan bety ikke noe spesielt, kanskje det bare er noe han pleier å skrive i slutten av innlegg, og det kan jo også bety at han ikke er så interessert.

Umulig å tolke det egentlig, så du bør nok finne ut av det på en annen måte!

Skrevet

Ikke alle som gidder å sitte å skrive sms i en hel evighet da. Særlig ikke gutter.

Skrevet

Folk er forskjellige. Noen skriver milelange sms andre nesten ingenting. Jeg ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Sorry altså, men han høres ikke spesielt interessert ut... får da hadde han jo vært mer ivrig etter å få prate med deg. :forvirret:

Skrevet

Skrev du noe han burde svare på da?

Kan jo hende han bare hadde det travelt og var opptatt med noe annet...

Skrevet

Det er ikke alle som digger å sende meldinger konstant.

"Bare" tre meldinger. Altså, han svarte jo, og han skrev: "snakkes".

Ingen vits å sende han flere enda nei. Holder med tre vel...siden dere ikke kjenner hverandre så godt (slik jeg oppfatter det)?

Skrevet
Sorry altså, men han høres ikke spesielt interessert ut... får da hadde han jo vært mer ivrig etter å få prate med deg.  :forvirret:

Dummeste jeg har hørt. Hørt om individualitet? Ikke det nei. :lol:

En fyr som var interessert i meg sendte meg kun en melding av gangen, og brukte ofte en dag på å svare på mine sms, og han likte meg han.

Lest boka Oprah har anbefalt folka nå? :ler:

Skrevet

Min kjære (og jeg går utfra at han var interessert siden vi skal gifte oss neste år...) er absolutt ingen racer på meldinger. Går stort sett i "ok", "ja", "nei", "det skal jeg gjøre" osv. Tror kanskje han har sendt meg litt småromantiske meldinger 5 ganger i løpet av de 2,5 årene vi har kjent hverandre. (Nå bor vi jo sammen, og da blir det jo mindre...)

Men han ringer helst, og hater stort sett tekstmeldinger. Så er denne gutten samme typen så kan det være håp. Kan jo også hende han holdt på med noe og ikke hadde så god tid... Eller at han ikke helt vet hva han skal skrive siden dette tydeligvis er på begynnerstadiet... Gi han litt tid og se an hva som skjer. Lykke til

Skrevet

Han skrev også kisskiss i den ene meldingen :forvirret: men i den siste så skrev han bare snakkes til slutt.. Han svarte på alle spm mine da :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

At han skrev "vi snakkes" betyr hvertfall at han ikke hadde tid/gadd å sms'e mer med deg akkurat der og da, og at han avsluttet sms'ingen.

Om han er interessert eller ikke er umulig å si kun basert på det, det kommer jo an på hvordan tonen var ellers i meldingene.

Gjest BagLady
Skrevet

Enig med *Snart medlem*. Hva han føler for deg er vanskelig, om ikke umulig å si. Det han følte der og da var antageligvis at han ikke gadd skrive flere meldinger. Kanskje hadde han ting han skulle gjøre?

Skrevet

Hvorofor skriver han kisskiss i den ene meldinga da? :forvirret:

Skrevet

*humre* rimelig typisk oss kvinner med å dissikere det mannfolka sier og dele det opp i ørten biter og evaluere og diskutere HVA han egentlig mente...

Skrevet

Kan ikke folk snakke sammen i stedenfor å basere alt på meldinger?!? :klø:

Er ikke rart det blir misforståelser og tullball når "alt" skal baseres på sms.

Jeg ANER rett og slett ikke hvorfor han skrev kisskiss i en melding, eller hvorfor han skrev "vi snakkes", men jeg TROR han mente å avslutte smsingen med den siste kommentaren.

Hva du gjør nå? kommer vel an på om du treffer han på naturlig vis (dvs skole/jobb) eller om dere må avtale å møtes. I førstnevnte tilfelle så kan vel du snakke med han, i sistnevnte får du vel avgjøre om du skal overlate intitiativet til han.

uansett lykke til - ikke meningen å være negativ, men jeg er en smule lei av alle som skriver inn her og ber om tolkninger på smser fra ukjente...... ;)

Skrevet

Jeg er dame og pleier å avsutte med "vi snakkes". Det betyr at jeg ikke har tid eller anledning til å melde mer.

Når jeg får en slik melding fra en mann, tenker jeg at han ikke ahr tid eller anledning til å melde mer.

Skrevet

veit det kan være frustrerende for dere, men jeg er helt hjelpesløs!! er lenge, lenge siden sist jeg var så frustrert og forvirret over en gutts meldinger!! vil så gjerne han skal like meg!! huff ... DEt som er litt dumt er at jeg ikke treffer på han til vanlig.. hender på fest...

Skrevet

Hvis jeg skal komme med et råd - og du skal få lov å gi akkurat så mye beng i det som du vil ;) - så er det som følger:

hva vil DU. Vil du finne ut om det er noe mer mellom dere, og er du villig til å "ofre" litt for det? eksempelvis - kan du akseptere at du muligens går rett på trynet, i den forstand at du faktisk tar kontakt, foreslår noe, og aksepterer at han sier nei?

Du har et valg. du kan sitte hjemme og lure og vente på at han skal ta initiativ. Eller du kan ta initiativ selv.

ditt liv. ditt valg.

Lykke til!

men husk - det er bedre å angre på det du gjorde enn det du ikke gjorde....

Skrevet
Du har et valg. du kan sitte hjemme og lure og vente på at han skal ta initiativ. Eller du kan ta initiativ selv.

ditt liv. ditt valg.

Ikke glem det selv heller.

Skrevet
*humre* rimelig typisk oss kvinner med å dissikere det mannfolka sier og dele det opp i ørten biter og evaluere og diskutere HVA han egentlig mente...

Jepp. Veldig.

Og som regel mente han nøyaktig det han sa, slik at all tolkning var unødvendig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...