Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld alle sammen! jeg bare lurer på om dere kan anbefale meg noe for kviser på resten av kroppen. jeg har tusenvis av kviser på ryggeg og bryst og de er skikkelig betente! de svir og de klør og er helt ildrøde.. jeg bare lurer på om det finnes noe for å få huden bra på resten av kroppen og ikke bare ansiktet også? kan det være noen piller/tabeletter man kan få som funker?

Jeg gikk på antibeotika tabeletter før, som jeg fikk resept på, men de er brukt opp nå og kvisene har kommt tilbake :'( har noen noe forslag til hva jeg kan kjøpe som faktisk virker? helst ikke alt for dyrt siden jeg er en fattig student..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å prøve en rense krem? jeg liker dermalogica med anti-bac skin wash, funket for meg den!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg vet at MD formulations har en kroppsspray som er beregnet på dette. Den har de sikkert hos hudpleier eller på skinstore f.eks.

Skrevet

Hei. Jeg vet ikke hvilken omfang av kviser du har på ryggen. Jeg var også blitt plaget av det i vinter. Brukte peeling på ryggen med jevne mellomrom, ca 1 gang i uken, viktig at du smører godt på med bodylotion etter peeling. Tok også ryggbehandling på salong der de tar en maske på ryggen og klemmer ut kviser. Behandlingen tar ca 1 time. Dessuten har Dermalogica en bodylotion med fruktsyre som er veldig bra for uren hud. Lykke til!!

Skrevet

Kom deg en tur til hudpleier og ta en dyprens på rygg og bryst. Hun kan sikkert anbefale deg produkter også!

Lykke til!

Skrevet

Gå til legen og få resept på Skinoren krem. Det gjorde underverker for min kvisete hud!

Skrevet

Md vitaplus clearing complex bodyspray fikk jeg tips om fra her inne.. KJøpte den for 30 dollar på beautybridge (om jeg ikke tar helt feil) Virker hvertfall kjempebra mot kviser på brystet og skuldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...