Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har veeeldig fet hud, men etter at jeg begynte med MD-rensen for svært fet hud, har ting bedret seg. brukte den for sensitiv hud før, men den ga ikke samme effekten.

jeg har brukt kanebo sensai silk ansiktskrem, veldig tyntflytende greier. men jeg har vært veldig fornøyd egentlig.

nå er jeg straks tom for krem, og lurer på om jeg skal prøve meg på den fra MD. den hadde en blå strek rundt krukka, det var visstnok ikke så mange som tok inn den kremen, i følge hudpleiern. hun sa den var for veldig fet hud, at den ga masse fukt, men ikke noe fett...tror jeg.

litt dumt å bytte når jeg er fornøyd, men kanskje de siste urenhetene forsvinner hvis jeg bytter?*håper*

noen som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den du tenke på heter Moisture Defense Antioxidant Creme (den har blå strek rundt seg)! :) Den bruker jeg, har bare brukt den i en uke nå. Men er fornøyd med den så langt!, det skal SÅ lite til av den! :klappe:

Skrevet

Du får forresten kjøpt den kjempe billig på Skinstore.com! Jeg kjøpte den skrubben fra MD og den kremen for 600,-! Billig! :overrasket:

Skrevet

Jeg fant bare .....Gel på skinstore,jeg.

Hva må man gange med for å få norske kroner? Er siden bra å kjøpe på?

Skrevet

Neida, den skal være der! :) Bare se litt nærmere!

Hm.., det vet jeg ikke! Men søk på valuta kalkulator på Google, så kommer det opp noe du bare kan skrive inn, så regner den om for deg! :)

Skrevet

Bare se litt lenger ned på siden!, jeg så den var der. Ellers er det noe galt med dataen din! :ler: Uansett, så er det kjempe billig!

Skrevet

KJEMPE BRA SIDE, forresten! Du betaler litt porto, men det er jo nesten billigere enn i Norge, så...! Du får alltid med prøver å sånn òg, det er kjempe bra!

Skrevet

skriver de ned verdien hvis man passerer 200 krs grensen?

Skrevet

Er denne kremen for de med blank/fet hud da??

Vurderer å kjøpe..

Gjest Gjest_Lanyah_*
Skrevet
Er denne kremen for de med blank/fet hud da??

Vurderer å kjøpe..

Den er oljefri, og samtidig gir masse fukt. Jeg har fet underhud, og den funker bra for meg! :)

Skrevet
Du får forresten kjøpt den kjempe billig på Skinstore.com! Jeg kjøpte den skrubben fra MD og den kremen for 600,-! Billig! :overrasket:

må du be dem om å skrive ned verdien da, eller skjer det automatisk?

600 for skrubb og krem er billig ja, bare kremen koster jo 600 her!

tok det lang tid før du fikk det i posten da?

Skrevet
må du be dem om å skrive ned verdien da, eller skjer det automatisk?

600 for skrubb og krem er billig ja, bare kremen koster jo 600 her!

tok det lang tid før du fikk det i posten da?

Jeg skrev ikke ned noe. Fikk den i posten 3 dager etter! :)

Skrevet
Jeg skrev ikke ned noe. Fikk den i posten 3 dager etter! :)

jøss, sprøtt! høres nesten for godt ut til å være sant. kanskje jeg skal ta sjansen da... men jævlig kjipt hvis jeg ender opp med å betale toll og div allikevel.

kjapp levering gitt!

du, den kremen, leste litt på nett i går. virket ikke som den var for spes fet hud, men for flere hudtyper?

Skrevet
jøss, sprøtt! høres nesten for godt ut til å være sant. kanskje jeg skal ta sjansen da... men jævlig kjipt hvis jeg ender opp med å betale toll og div allikevel.

kjapp levering gitt!

du, den kremen, leste litt på nett i går. virket ikke som den var for spes fet hud, men for flere hudtyper?

Du får håpe på det beste! :)

Hm...! Jeg vet ikke helt jeg, har du veldig fet hud?

Iallefall det jeg vet, er at om en har fet hud, så skal en holde seg til en oljefri. Og det er jo den. Selv om du har fet hud, trenger huden mye fukt, etterhvert begynner huden å balansere seg fordi den får tilført nok fukt, og da produserer ikke huden så mye talg\fett. Før brukte jeg kremer for fet hud, da ble jeg bare stram i huden. Etter jeg begynte med fukt for vanlig hud, føles huden min bedre ut enn på lenge!

De har sikkert en god krem for fet hud. Du kan jo stikke innom en salong der de fører MD Formulation, og bare høre hva de mener. Så stikker du stille ut...! :) Drar hjem og bestiller! :ler:

Skrevet

Unnskyld, glemte du hadde skrevet helt øverst at du hadde veldig fet hud...! Viss det var deg som var trådstarter...! :sjenert:

Skrevet

takk for svar igjen! :) ja, jeg har veldig fet hud, eller rettere sagt HADDE, den har bedret seg mye etter jeg begynte med MD-rens.

får nok dobbeltsjekke med hudpleier ja, men tror det var den du har som hun anbefalte, altså at den gir MYE fukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...