Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg et gullsmykke i ekte gull med mitt navn. Slik smykke Jessica hadde i "Sex og Singelliv". Noen som vet om slike kan fåes kjøpt i Paris, og hvor?

Videoannonse
Annonse
Gjest *kosejoker*
Skrevet

Aner ikke med Paris, men du får da kjøpt det i Norge? Har vel nettopp kommet, på Bjørklund eller Gullfunn tror jeg.

Skrevet

En venninne av meg har det, men hun er afghaner, mulig hun har kjøpt det der da... Kan spørre henne

Skrevet

Har selv ikke funnet det i Norge. Venner av meg sider det kan kjøpes i utlandet, og siden eg skal til Paris hadde det jo vært kjekt å fått ett slikt med meg hjem.... Fint om du kan spørre venninnen din Frysepulver..

Skrevet

Hun kjøpte sitt hos Bjørklund, 1000 for sølv, 2000 for gull... Virket litt mye penger syntes jeg da, men det er meg ;) Hun sa at du bør lete i innvandrerbutikker, men da er det sikkert ikke ekte

Skrevet

De selger noen på nettstedet www.divax.no

Rundt 500 for sølv og 1000 for gull

Skrevet
De selger noen på nettstedet www.divax.no

Rundt 500 for sølv og 1000 for gull

Fant det ikke jeg :klø:

Skrevet

Kødda, jeg lette på litt feil sted bare ;)

Skrevet

Takk for hjelpen :) Skal sjekke innom en Bjørklund butikk når eg kommer hjem fra ferie. Eg vil nå heller betale 2000, å få ett helt ekte smykke.

Skrevet

På Ebay selger de smykker og øreringer med de navnene du ønsker.

Skrevet

Men TS ønsker jo et i ekte gull, sånn sett er det vel tryggere å handle hos en norsk gullsmed enn på div. svenske sider + ebay...

Skrevet
Men TS ønsker jo et i ekte gull, sånn sett er det vel tryggere å handle hos en norsk gullsmed enn på div. svenske sider + ebay...

Ja, naturligvis. Men det kan være andre som ønsker seg slike smykker billigst mulig og ikke tenker på hvor vidt det er ekte eller ikke.

Skrevet
Slik smykke Jessica hadde i "Sex og Singelliv".

Det er Carrie i Sex og singelliv.

Skrevet
Det er Carrie i Sex og singelliv.

:ler:

Vedkommende mente sikkert Sarah Jessica Parker ikke sant ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...