Gjest gjesta Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Sitter her med boka "min elskede drittsekk". Er den verdt å lese? Jeg hater bøker som er treige og som aldri kommer til poenget. Kan noen forklare uten å røpe for mye om hvordan den er? Verdt å lese egentlig?
femme fatale Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Veldig fin bok! Handler om en kvinne som blir alvorlig syk, og hvordan dette fører til at hun og ektemannen finner tilbake til hverandre. er både morsom og trist på en gang. anbefales!
Lenemor Skrevet 11. august 2006 #3 Skrevet 11. august 2006 Den boka er kjempe fin! Kan trygt anbefales!
Amber Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Boka var bra den. Gripende,... og veldig trist. egentlig liker jeg ikke sånne bøker, men den er verd å lese!
Gjest Hope i.i. Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Jeg likte de ikke. Synes den var dårlig skrevet og ganske kjedelig. Er ikke så lenge siden jeg leste den, og husker ikke så mye av den nå. Men folk er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå