Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Noen som vet? Føler jeg MÅ ha det, og jeg er nå begynt å kjøpe en del MD- produkter. En ting til..., er det normalt å få kvise utbrudd allerede dagen etterpå? Virker så jeg fikk så mange da jeg begynte på produktene...! Skal jeg bare forsette?... Har brukt de i 1 ukers tid nå...
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 MD F. har en spray i anti-oksidant-serien, men det er ikke egentlig en toner, for den sprayes på etter rengjøring, og legger en beskyttende hinne på huden.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Ja, det er normalt med kviseutbrudd etter at man har startet på en ny hudpleieserie. Huden må bare venne seg til den før den blir fin
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Hvor lenge tar det før det roer seg...? 2 uker er gått nå, og det ser ikke ut til å roe seg...!
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Jeg snakker om kjempe utbrudd, iallefall på haken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå