Adonia Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 lurer på om jeg har fått noen hull, men tannlege er jo så fryktelig dyrt. sist gang fikk jeg 75% avslag, men det var et tilbud til man fylte 20 år mener jeg. hvordan er det med studentavslag? studerer på blindern, og der er det jo tannlege. lønner det seg å ta det der?
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Noen tannleger gir studentrabatt (vanlig med 10%), like greit å ringe rundt til noen og høre! Godt mulig tannlegen på Blindern gir rabatt..
Knurr Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Tannlegen min har halv pris på rutineundersøkelser, og ganske greie rabatter på alt annet. Røa tannlegesenter - veldig, veldig ålreit tannlege også.
brumma* Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Tannlegene på Blindern er kun for studenter, og er en god del billigere enn vanlig. Det koster 390,- for undersøkelse, rens og 2 røntgenbilder, og tror jeg betalte rundt 700-800 for å borre/fylle to hull sist jeg var der. De er veldig flinke og hyggelige- anbefales absolutt! Men du bør ringe med en gang! Det blir veldig fort fullt. Her er link.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Jeg studerte ikke i Oslo, men her i Buskerud fikk vi dekket en del av utgiftene via studentsamskinaden. Tok med regninga og fikk vel tilbake 25% tror jeg. (Men her hadde vi ikke tilbud om billig tannlege på skolen, antaglig litt annerledes da...)
Amanlis Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 Noen studentsamkipnader refunderer en del av beløpet ved tannlegebesøk. Du kan jo ta kontakt med studentsamskipnaden og spørre om det gjelder der du studerer, evt om de kan anbefale tannleger som gir rabatter.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 Tannlegehøyskolen tar jo i mot pasienter! Sjekk der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå