Gå til innhold

Drømmetyding

*Lavendel*

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på å tyde drømmer. Jeg har 3 ulike drømmer som jeg har drømt så lenge jeg kan huske, i en av dem er alt likt hver gang, i de andre to kan det være ulike personer, steder o.l. men grunnlaget er alltid det samme.

Jeg drømmer jo mange andre drømmer også, men det kunne vært interessant dersom man kunne lese noe ut av disse drømmene....

Noen som kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :D

Om du vil kan jeg godt hjelpe deg! Da kan du sende en PM(privat meld) og se hva drømmene dine prøver å fortelle deg. Det er utrolig spennende hva drømmer egentlig forteller. Men det er ikke alltid lett å skal tolke. Jeg begynte for 7 måneder siden å skrive ned drømmene mine, og på den måten hentet jeg opplysninger fra underbevissheten. Jeg har skrevet av meg mye frutasjon, og ting som egentlig ligger å murrer i bakhodet. Fikk det ut av systemet og samtidig fikk jeg det mye bedre med meg selv. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er noe jeg også driver mye med for tida. Å skrive ned drømmer er en nyttig ting for meg. Det rare er at de stemmer med det som skjer for tida. Og det som har hendt tidligere. Det er det som fasinerer meg, og får meg til å fortsette. Stikker avogtil innom nettet her for å se hva de betyr, drømmene mine. Nor virker som litt tull, men endel stemmer. I natt drømte jeg f.eks. at jeg var gravid. Det har jeg gjort mange ganger i årenes løp. Gravid betyr jo noe nytt som vil skje i livet ditt, før eller senere. Denne gangen betyr det nok at jeg er på flyttefot. For det er jeg, om noen ukers tid. Mye som står på her :D

Forledennatt drømte jeg at jeg var på en stor båt. Hurtigruta kanskje. Og plutselig opplevde jeg at noen prøvde å kaste meg over ripa. For en skummel følelse jeg hadde i kroppen der og da. Jeg ble hengende fast i ripa, og fikk faktisk tak i personen med føttene etter en stund, av en eller annen grunn, og slengte h*n over bord. Selv klarte jeg meg. Akkurat den drømmen har jeg ikke tydet enda. Lurer litt på hva alt dreide seg om...

Nå babler jeg i vei om mine egne drømmer her :ler: Var jo ikke helt meninga. Men drømmetydning er kjempespennende - det kommer jeg til å fortsette å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er veldig fascinert av drømmer- og pleier å ligge å øse ut av meg drømmene mine til kjæresten min om morgenen (han er ikke like oppi det...) Men har ofte veldig absurde drømmer, som jeg synes er vanskelig å tolke. Noen av dem er utrolig "virkelige"- blant annet drømmer jeg ofte at jeg blir knivstukket, og da føler jeg faktisk stikkene i kroppen. Skikkelig ekkelt!

Får sjekke ut den siden du henviser til, Kira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei!

Jeg har en gang gått på drømmetydningskurs (for ikke så lenge siden...), og var aktiv i en "drømmegruppe" i ca 1,5 år! '

Jeg er nok ikke av de mest erfarne, men trenger du hjelp til å tyde drømmene kan du bare sende meg en pm :D

Jeg skal i hvertfall kunne hjelpe deg litt på vei!

Ellers kan du ta kontakt med noen i foreningen "Via somnii" som er en organisajon for drømmetydere! Du finner sikkert også noe nyttig på nett der! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...