Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hei alle sammen! Min kjære mamma blir 50 år om knappe 2 uker og jeg ønsker og gjøre stas på henne. Jeg er ganske tafatt når det kommer til ting jeg kan gjøre, men jeg vill gjerne sette sammen ett sanghefte.. da er jo ett av spørsmålene mine om det er noen der ute som har noen morsomme fest / selskapsanger liggende? gjør ikke noe om de er litt på kanten ol.. bare morro. Så lurte jeg på om det var noen som har noen sånne mammadikt. så var det spørsmål om selskapsleker som kan få opp stemningen. jeg er rimlig sikker på at dere kan hjelpe meg. på forhånd takk.
LilleBille Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Det finnes jo mange sanger som kan være ganske fornøyelige, men når det gjelder selskapsleker så bør du være rimelig sikker på at hun liker det - for veldig mange av oss er det absolutt det verste vi kan bli utsatt for i et selskap - og dermed gjør du mer for å lage dagen pinlig enn morsom.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Det finnes jo mange sanger som kan være ganske fornøyelige, men når det gjelder selskapsleker så bør du være rimelig sikker på at hun liker det - for veldig mange av oss er det absolutt det verste vi kan bli utsatt for i et selskap - og dermed gjør du mer for å lage dagen pinlig enn morsom. ← Hei lillebille! Ja jeg er klar over dette, men jeg hadde ikke spurt om hjelp til dette om det ikke hadde vært noe for henne
LilleBille Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 (endret) Godt du er sikker - for i veldig mange av trådene om selskapsleker kommer det som en overraskelse på mange at ikke alle synes det er festlig. Stort sett har jeg intrykk av at folk blir med fordi de må. Men hvis du søker på selskapsleker på bryllupsforumet får du nok en del forslag. Endret 10. august 2006 av LilleBille
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 Takk for tipset lillebille
LilleBille Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Jeg har forøvrig en festelig sang - som passer godt til en 50-åring - men da må du i så fall være registrert - og sende meg en PM - så får du den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå