Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Hvordan er dette med concealere i forskjellige farger? Jeg vet at grønn skal dempe rødhet i huden, men jeg har også sett både gul, rosa, lilla og blå. Hva skal disse gjøre?
Latee Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Tror den gule skal hjelpe mot mørke ringer under øynene iallefall
Fashion.Faux.Pas Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 dette lurer jeg også på egentlig....
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #4 Skrevet 11. august 2006 Må man kline på med foundation/concealer etterpå for å ikke se ut som en klovn?
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #5 Skrevet 11. august 2006 Slik bruker i alle fall Pure Luxe disse fargene.
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #6 Skrevet 11. august 2006 (endret) Må man kline på med foundation/concealer etterpå for å ikke se ut som en klovn? Cluet er i alle fall å bruke svært lite av disse produktene, slik at de bare balanserer ut hudfargen. Etterpå følger man på med foundation. Edit: Det står forresten på Pure Lux at enkelte også skal/kan brukes etter at man har lagt på foundation. My bad. Endret 11. august 2006 av Sweet Jane
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #7 Skrevet 11. august 2006 jeg har en fra make up store, med tre ulike concealere. Rød mot mørke ringer, gul mot røde prikker, og en helt vanlig hudfarget. Bruker de der det passer, og ikke for mye heller.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2006 #8 Skrevet 11. august 2006 jeg har en fra make up store, med tre ulike concealere. Rød mot mørke ringer, gul mot røde prikker, og en helt vanlig hudfarget. Bruker de der det passer, og ikke for mye heller. ← Funker den røde bra?
Gjest gjesta Skrevet 11. august 2006 #9 Skrevet 11. august 2006 jeg synes den gjør det, men trenger den heldigvis ikke så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå