Gå til innhold

Betatt av kollega

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

På veldig kort tid har jeg klart å bli betatt av en kollega. Vi har prata en del på msn, og det har blitt litt flørting. Det er han som har starta de fleste lange msn-samtalene våre. Men hvordan finner jeg ut om han liker meg eller ikke? Det er så mange små tegn som kan tyde på det, men jeg kjenner ham ikke godt nok til å vite om han er sånn mot alle sine jentevenner eller bare mot dem han liker. Og hvor mye kan jeg "mase" på msn før han blir lei? Åh, det er så spennende å gå på jobb, men samtidig så frustrerende, for vi ses bare til lunsj, og da får jeg ikke alltid prata med ham. Har så lyst til at han skal invitere meg ut!

Hva skal en stakkars betatt jente gjøre? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Trådstarter igjen her...

Må bare legge til at det alltid er sånn for meg. Det er ikke ofte jeg blir betatt, men når jeg først blir det, så skjer det så fort, og det blir så "alvorlig" liksom. Så nå går jeg rundt og er sint på meg selv for at jeg har gjort det igjen. For jeg VET jo at det ikke kommer til å skje noe. Det gjør jo aldri det for meg. Og så er jeg sint på meg selv for å bli betatt av en jeg ikke kjenner. Æsj, man skulle ikke hatt kjekke kollegaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har vært borti noe kolleger og bare tenkt deg nøye om... For min del så tok de alt iniativ, men klarte likevel å såre meg VELDIG. :grine::grine::grine:

Det var ikke noe koselig å måtte gå på jobb og se dette mennesket hver dag når du skulle prøve å komme over det...

Men delvfølgelig, kan hende det ordner seg for dere. Kjenner jo flere som har blitt sammen med kolleger og det har fungert. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...