Gå til innhold

Bæresele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet har sikkert vært opp før, men jeg spør nå alikvel. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår er 13 mnd. Vi var på akvariet forrige uke, og da brukte vi den. Det gikk helt fint. Har egentlig lagt den vekk for lenge siden, men vi tenkte vi kunne prøve om den fremdeles passet og det gjorde den. Hun koste seg i den.

Skrevet

Jenta mi på tre år bærer jeg ennå. Har Ergo bæresele til henne, den er super. Eller så er meitai og sjal også supert helt fra nyfødt til ihvrtfall tre fire års alderen. ;)

Skrevet
Jenta mi på tre år bærer jeg ennå. Har Ergo bæresele til henne, den er super. Eller så er meitai og sjal også supert helt fra nyfødt til ihvrtfall tre fire års alderen. ;)

Hvorfor går ikke barnet selv?

Skrevet

Det gjør hun selvsagt også. Men på lengre turer har jeg alltid med en bæredings til å ha henne i når hun ber om det.

Skrevet

Jeg kan si mangt og mye om kkristin og hennes langtidsamming og treåringer som sover i foreldresengen, men denne gangen skjønner jeg faktisk hva hun gjør :ler: Helt sant, å bære et barn som er lei seg eller bare ønsker å være nær en voksen, er supert! Greit å hive ungen i en sele når du vil gjøre husarbeid eller gå på butikken. Klart barnet går selv innimellom, men når det er sliten og trett er det supert å kunne bære det i en slik sele. Og barnet føler seg trygt der det er helt inntil voksenpersonen.

Skrevet

Jeg synes det høres fryktelig tungt og slitsomt ut å bære på en 3-4-åring.

Skrevet
Jeg synes det høres fryktelig tungt og slitsomt ut å bære på en 3-4-åring.

Ergo er formet slik at vekten fordeles. Man kjenner nesten ikke at man bærer barnet.

Skrevet
Ergo er formet slik at vekten fordeles. Man kjenner nesten ikke at man bærer barnet.

Har du en link?

Skrevet

www.babyslynga.no, sjekk også forumet tettinntil.com

Skrevet

Jeg formulerer meg ikke helt klart. Jeg lurer på hvor lenge av gangen man kan ha en liten baby i bæreselen.

Skrevet
Jeg formulerer meg ikke helt klart. Jeg lurer på hvor lenge av gangen man kan ha en liten baby i bæreselen.

Hvid du bruker en babybjørn bæresele kan du bruke den i ca 20 min i strekk.

Bruker du sjal,meitai og andre ergonomisk riktige bæreseler kan de bli båret hele dagen.

Viktig at knehasene kommer høyere opp en rompa, noe de ikke gjør i en babybjørn.

Skrevet
Hvid du bruker en babybjørn bæresele kan du bruke den i ca 20 min i strekk.

Bruker du sjal,meitai og andre ergonomisk riktige bæreseler kan de bli båret hele dagen.

Viktig at knehasene kommer høyere opp en rompa, noe de ikke gjør i en babybjørn.

Ok, takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...