Gå til innhold

DJ i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal gifte meg i Moss, og trenger en dj! Men, hakke peiling på slikt! Jeg kan godt bruke noen fra Oslo, men jo nærmere lokalet, jo billigere! Noen som kan hjelpe med noen gode tips? :icon_question:

Endret av kathjuli07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som bruker dj i bryllup? :grine:

Skrevet

Skal du ha en som bytter cd-er for å si det enkelt, eller en som spinner plater?

Skrevet

Og skal han ha med seg cd'ene/platene selv?

Vær forberedt på at mange dj'er er "sære", og at de helst kun spiller musikken de liker selv. Hvis dj'en selv skal stå for musikken så er det vel sikkert begrenset hva slags musikk han har også.

Jeg kjenner massevis av dj'er, og de er i alle fall veldig sære når det kommer til musikken. Men så spiller jo disse på klubber og utesteder med en bestemt musikkprofil, derfor er det vel naturlig at det er denne musikkprofilen de "kan", og vil konsentrere seg om.

Skrevet (endret)
Og skal han ha med seg cd'ene/platene selv?

Vær forberedt på at mange dj'er er "sære", og at de helst kun spiller musikken de liker selv. Hvis dj'en selv skal stå for musikken så er det vel sikkert begrenset hva slags musikk han har også.

Jeg kjenner massevis av dj'er, og de er i alle fall veldig sære når det kommer til musikken. Men så spiller jo disse på klubber og utesteder med en bestemt musikkprofil, derfor er det vel naturlig at det er denne musikkprofilen de "kan", og vil konsentrere seg om.

Jeg levde i den villfarelse at det fantes egne "bryllups dj'er" jeg da :rodme: , et firma e.l som tar på seg oppdrag i brylluper etc. Jeg er ikke på jakt et et raveparty, bare en flink dj som spiller varierende musikk!? Jeg var i et bryllup i Ålesund, hvor de hadde leid inn en dj, han spilte all slags gla musikk fra det vi "unge" liker til det alle de "gamle" tantene likte", en slik vil jeg ha, en som klarer å variere slik at dansegulvet stort sett er fullt!

Endret av kathjuli07
Skrevet

Det er da helt vanlig å ha dj i bryllup! Har hatt det i flere bryllup hvor jeg har vært i hverftall! Vi fikk anbefalt en gjennom hotellet hvor vi skal holde festen.

Hvis du går inn på www.bryllupsdj.no finner du ihvertfall noe!

Skrevet

Kan du ikke høre med de som giftet seg i Ålesund for å finne ut hvordan de kom i kontakt med sin DJ?

Jeg lurer også på hvor i alle dager jeg skal finne noen til å spille enten live musikk eller være DJ for oss..

Skrevet

Hel, jeg kjenner en veldig flink en som spiller i en del brylluper hvert år!

Han driver proft og er veldig flink, hadde han selv i mitt bryllup.

send meg en pm så skal jeg formidle videre. Han driver proft firma.

Skrevet

Jeg kjenner flere flinke dj'er. Send meg en pm så skal dere få kontaktinfo.

De spiller i Oslo og Moss i tillegg til de fleste andre steder :-)

Skrevet
Jeg skal gifte meg i Moss, og trenger en dj! Men, hakke peiling på slikt! Jeg kan godt bruke noen fra Oslo, men jo nærmere lokalet, jo billigere! Noen som kan hjelpe med noen gode tips?  :icon_question:

Kan jeg spørre hvilket lokale dere skal bruke?

Skrevet

Jeg skal gifte meg i Hønefoss, så hvis noen vet om noen "allaround band" eller DJ'er i nærheten, så hadde det vært helt topp. Kan ikke betale i bøtter og spann, desverre. Hvor mye er vanlig å betale for slikt egentlig?

Skrevet
Jeg skal gifte meg i Hønefoss, så hvis noen vet om noen "allaround band" eller DJ'er i nærheten, så hadde det vært helt topp. Kan ikke betale i bøtter og spann, desverre. Hvor mye er vanlig å betale for slikt egentlig?

Som sagt, jeg kan formidle kontakt med DJ, bare send meg en pm!

Pris ligger gjerne rundt 3000,- men avhenger selvsagt litt av spilletid, reisevei osv.

Skrevet
Kan jeg spørre hvilket lokale dere skal bruke?

Vi skal være på Refsnes! :-)

Skrevet (endret)
Kan du ikke høre med de som giftet seg i Ålesund for å finne ut hvordan de kom i kontakt med sin DJ?

Jeg lurer også på hvor i alle dager jeg skal finne noen til å spille enten live musikk eller være DJ for oss..

Han var en venn av bruden og hadde han bodd i området så hadde han vært booket allerede :ler: men han bor i Ålesund :grine:

Endret av kathjuli07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...