Gjest jente22 Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 jeg hadde sex m en ny "flamme" i går. vi har bare møttes tre ganger før og hadde sex den tredje gangen vi møttes. vi rota ganske mye og sånn. han var stiv og kåt. så trengte han inn i meg. men etter 3 jukk el noe så ble den slapp. han sa til meg at den ble slapp. så slutta vi "leken". dette plagde han tydeligvis men jeg latet som om at alt var bra selv om jeg ble veldig lei meg egentlig. han sa at han ble veldig nervøs. men er jeg noe å være nervøs for da? er ikke "farlig" eller noe. uff. hvorfor skjedde dette? er det vanlig????
Gjest 2324 Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 Ja det er helt vanlig. De fleste menn vil oppleve dette før eller senere uten at det er noe galt. Kroppen gjør merkelige ting innimellom.
Gjest jente22 Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 ja men vil ikke at han skal være nervøs rundt meg. er trygg og ikke sånn "vill" heller. vil at han skal føle seg trygg rundt meg.
Lilith Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 Sånt skjer! Ikke noe å lage noe nummer ut av
Gjest Cristoph Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 dette kan være et kompliment til deg. vet du det? en gang dette skjedde meg var dama så fin personlighetsmessig og utseendemessig at junior ble livredd for å ikke gjøre det bra nok for denne dama. dette trenger ikke å være en dårlig ting.
Gjest Elfrida Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Klart du vil at dere skal ha det trygt sammen, men hallo, det var første gangen dere hadde sex, du kan ikke regne med at det blir perfekt første gangen.
Gjest jente22. Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 nei jeg forstår at det ikke er perfekt første gangen. men miste ståtissen? dt var dumt. tenker mye på d. ja christof. kanskje det er et komplimang. vet ikke jeg. du har gutt. kanskje du har rett.
Gjest 2324 Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 ja men vil ikke at han skal være nervøs rundt meg. er trygg og ikke sånn "vill" heller. vil at han skal føle seg trygg rundt meg. ← Første gangen man har sex med noen er jo gjerne nervøs. Og i hvertfall hvis man virkelig liker personen man er sammen med, for som Cristoph sier, man vil jo i hvertfall ikke skuffe da.
Gjest jente22 Skrevet 10. august 2006 #9 Skrevet 10. august 2006 Første gangen man har sex med noen er jo gjerne nervøs. Og i hvertfall hvis man virkelig liker personen man er sammen med, for som Cristoph sier, man vil jo i hvertfall ikke skuffe da. ← okej. ja håper det var det. håper vi får det til neste gang.
Gjest fluesmekker Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Det er nok vanlig, skjedde en del med eksen. Han var stiv og klar, men så ble han helt slapp etter en stund. Men vet ikke helt hvorfor, det skjedde ikke før vi hadde vært sammen en god stund. Kanskje han var trøtt, stakkar :D
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Det skjedde han to ganger husker jeg, for en stund siden. En sitter jo og tenker "er det meg?" Men det kan være tusen andre grunner. Ikkeno å bekymre seg for
Ginen Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 Ikke stress med det. Det er nok bare startvansker.
Leo Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Høres veldig normalt ut ja! Ikke noe du trenger å gå å tenke på!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. august 2006 #14 Skrevet 10. august 2006 ja. skal prøve å ikke tenke mye på det. bare redd det skjer neste gang også. håper ikke det.
Gjest gjesta Skrevet 10. august 2006 #15 Skrevet 10. august 2006 ja. skal prøve å ikke tenke mye på det. bare redd det skjer neste gang også. håper ikke det. ← Vær du sikker på at han nok er mer reddere enn deg neste gang... Og da er faktisk sjansen større for at det skjer igjen. Skulle det skje så dropp selve samleie og ha det moro på annen måte.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 10. august 2006 #16 Skrevet 10. august 2006 Vær du sikker på at han nok er mer reddere enn deg neste gang... Og da er faktisk sjansen større for at det skjer igjen. Skulle det skje så dropp selve samleie og ha det moro på annen måte. ← tror jeg dropper hele han jeg.
Leo Skrevet 10. august 2006 #17 Skrevet 10. august 2006 tror jeg dropper hele han jeg. ← Hvis den eneste årsaken er hans manglende prestasjoner under første samleie, så kan jeg vel love deg at du kommer til å gå glipp av mange flotte menn, og kanskje også den beste, men det må du jo bestemme selv...
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #18 Skrevet 10. august 2006 Hei Dette heter prestasjonsangst, og kan skje for de fleste menn. Spesielt dersom du er/var viktig for ham. Dette er antagelig et kompliment til deg. Se svar lenger opp på tråden. Dersom han er ok må du tåle dette. Jeg har hatt samme problemet selv. Gudsjelov ventet dama på meg. Etter en tid ble sexen bedre og bedre. Dette er 7 år siden og vi er sammen enda,- og, er enige om at ingen av oss tidligere har hatt bedre sex.
Gjest jente22 Skrevet 10. august 2006 #19 Skrevet 10. august 2006 Hvis den eneste årsaken er hans manglende prestasjoner under første samleie, så kan jeg vel love deg at du kommer til å gå glipp av mange flotte menn, og kanskje også den beste, men det må du jo bestemme selv... ← jeg spøkte litt. altså. hun som jeg siterte sa dette kom til å gjenta seg. derfor skrev jeg i en halveis spøke"tone" (vanskelig å vite her inne når man spøker da) at jeg dropper han. gruer meg bare til nesten gang. hvis det blir noen neste gang da. huff. jeg skal som sagt la vær å tenke på dette. Skal høre på dere og cristoph.
Gjest jente22 Skrevet 10. august 2006 #20 Skrevet 10. august 2006 Hei Dette heter prestasjonsangst, og kan skje for de fleste menn. Spesielt dersom du er/var viktig for ham. Dette er antagelig et kompliment til deg. Se svar lenger opp på tråden. Dersom han er ok må du tåle dette. Jeg har hatt samme problemet selv. Gudsjelov ventet dama på meg. Etter en tid ble sexen bedre og bedre. Dette er 7 år siden og vi er sammen enda,- og, er enige om at ingen av oss tidligere har hatt bedre sex. ← fint å få svar i fra en mann. jeg snakket med dette om bestekameraten min i sta (ja, jeg forteller han sånt). han sa at det kunne være en poitiv ting. at han f.eks liker meg godt og at det er tegn på at han i det hele tatt har følelser. jeg tror jeg og han kan få god sex. gledet meg virkelig til vårt første samleie. vi klaffer bra så får se neste gang. jeg kan jo som andre sier: bare kose. har du noen tips til hva jeg skal si/gjøre/ikke gjøre hvis dette skjer igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå