Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #1 Skrevet 10. august 2006 Leste denne på nettavisen til Aftenposten. Synes det her går for langt. Glad jeg ikke skal reise med barn.
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #2 Skrevet 10. august 2006 "Tamponger og bind, uten innpakning." Håper de mener bare boksen, og ikke selve plastikken rundt dem Huff, skumle nyheter. Glad det gikk bra, fælt å se det store bildet av alle menneskene på flyplassen og tenke at de kunne vært sprengt i filler.
Gjest LilSweetie Skrevet 10. august 2006 #3 Skrevet 10. august 2006 Ble litt stresset da jeg leste det, lettet da jeg fant ut at de reglene bare var midlertidige
Gjest Elfrida Skrevet 10. august 2006 #4 Skrevet 10. august 2006 De er midlertidige, og gjelder vel bare britiske flyplasser?
Gjest LilSweetie Skrevet 10. august 2006 #5 Skrevet 10. august 2006 De er midlertidige, og gjelder vel bare britiske flyplasser? ← Heldigvis!
talin Skrevet 10. august 2006 #6 Skrevet 10. august 2006 Synes det her går for langt. Hvordan er dette å gå for langt?
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #7 Skrevet 10. august 2006 herregud, ja denne her var drøy. Hva med de som drar fra oslo til miami via london da? og som har med seg veske? nei da blir den inndratt.... for noe sprøyt. får være grenser
Latee Skrevet 10. august 2006 #8 Skrevet 10. august 2006 Bedre å fly uten håndveske enn å dø i en flykapring mener nå jeg. Dessuten er det vel kun midlertidig.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #10 Skrevet 10. august 2006 Er det ikke bra de tar sånne fohåndsregler da? Bedre det enn å bli sprengt i filler vel??
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 herregud, ja denne her var drøy. Hva med de som drar fra oslo til miami via london da? og som har med seg veske? nei da blir den inndratt.... for noe sprøyt. får være grenser ← Du synes det er bedre å bli til 1000 biter over Atlanterhavet? Sikkerhet fremfor komfort sier nå jeg!!
Fashion.Faux.Pas Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 Bedre å fly uten håndveske enn å dø i en flykapring mener nå jeg. Dessuten er det vel kun midlertidig. ← helt enig.
Leo Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Jeg har uansett ikke med meg hemmeligheter som er viktigere enn hundrevis av menneskers sikkerhet, så om jeg så må bære med meg p-piller-, bind, vibrator og kondomer i samme gjennomsiktige plastpose, så ville ikke det brydd meg det minste. Jeg regner også med at den øvrige bagasjen ble relativt godt både gjennomsøk og holdt øye med... Jeg ville ha vært mer bekymret for det hendige håndvåpnet i helplast som vanligvis slipper lett i gjennom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå